logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loando.pl rozpoczyna współpracę z Lifetube

  PR 25.03.2019, przeczytano 384 razy

Porównywarka Loando.pl właśnie rozpoczęła kooperację ze znaną siecią zrzeszającą twórców z portalu You Tube. Sieć skupia się na polskim rynku i współdziała z wieloma znanymi youtuberami, angażując ich w ciekawe kampanie i doskonale wpisując się w trend influencer marketingu. Grono youtuberów współpracujących z agencją LifeTube liczy już ponad 500 osób. Komunikacją oraz realizacją tego projektu zajmie się agencja KLANG! Media odpowiedzialna za PR i marketing w Grupie LOANDO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loando.pl-rozpoczyna-wspolprace-z-lifetube,381791,artykul.html

Na współpracę z LifeTube mogą liczyć wyłącznie najlepsi twórcy wideo contentu. To dlatego agencja KLANG! Media zdecydowała wykorzystać bogate doświadczenie popularnej agencji influencer marketingu w celu sprawnego przeprowadzenia kampanii w mediach. Wśród osób zaangażowanych do kampanii znalazł się Dawid Frank oraz Planeta Faktów. Stworzono dwa oddzielne tematycznie filmy, które zyskały aż 800 tysięcy wyświetleń już 5 dni po publikacji.

- Trudno nie zauważyć, że Influencer marketing to w dzisiejszych czasach niezastąpione narzędzie do promowania swojej marki. Potencjał twórców wciąż rośnie, dając firmom duże możliwości w zwiększeniu swojej rozpoznawalności u młodego odbiorcy. Zdecydowaliśmy się na współpracę z jedną z agencji influencer marketingu nie tylko z powodu pokaźnej bazy twórców, ale również dlatego, że marka LifeTube ma już spore doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi. - komentuje Michał Dąbrowski, Co-founder&Managing Director w KLANG! Media.

Współpraca z tymi kanałami miała na celu popularyzację porównywarki finansowej loando.pl wśród osób w wieku 25-30 lat. Tematyka materiałów została dobrana w taki sposób, by zainteresować potencjalnych odbiorców działalnością grupy LOANDO.

- Nieustannie staramy się wyszukiwać najlepsze sposoby komunikacji z naszymi potencjalnymi klientami. W związku z tym oczywistym krokiem było rozpoczęcie współpracy z influencerami. Cieszymy się, że mogliśmy skorzystać wieloletniej wiedzy z tego zakresu jaką posiadają osoby związane z agencją LifeTube. Pozwoliło nam to dotrzeć do naszej grupy docelowej i zakomunikować czym zajmuje się loando.pl. - dodaje Marcin Sikora, Chief Sales Officer w Grupie LOANDO.

- Dzięki współpracy z agencją KLANG! i Grupą LOANDO po raz kolejny udowodniliśmy, że influencer marketing jest idealny do komunikacji tematów trudniejszych, również tych z sektora finansowego. Nasi youtuberzy -Dawid Frank i Planeta Faktów -w ciekawy, nietypowy sposób opowiedzieli o ofercie klienta i przyczynili się do budowania love brandu. - komentuje Małgorzata Figat, Sales Manager LifeTube.

Źródło: Loando

www.loando.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta
Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom - powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764