logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Locomotive wspiera ratowanie oceanu przy użyciu technologii AR

  PR 09.09.2020, przeczytano 612 razy
ilustracjastrzałka

Dom postprodukcyjny LocoMotive wraz z Facebookiem oraz moskiewskim zespołem Stone Submarines przygotował projekt multimedialny zwracający uwagę na rosnący problem zanieczyszczenia oceanów, w związku z pandemią CoVid-19 oraz masowym używaniem jednorazowych maseczek i rękawic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/locomotive-wspiera-ratowanie-oceanu-przy-uzyciu-technologii-ar,388386,artykul.html

Kluczowym elementem kampanii jest gra AR na Instagramie oraz Facebooku. Główny bohater to mała łódź podwodna zbierająca maseczki i rękawice z dna oceanu. Łódź jest sterowana ruchami głowy gracza. Grający może udostępnić swój wynik jako relację na Facebooku i Instagramie i tym samym przyczynić się do zwiększenia świadomości problemu.

W ramach projektu zespół Stone Submarines stworzył także specjalny singiel pt. „Empty Vessel”, który jest jednocześnie ścieżką dźwiękową gry. Bohaterem teledysku do singla jest również łódź podwodna czyszcząca ocean.

Kampania objęła m.in. Rosję, Australię, Brazylię oraz inne kraje. Dom postprodukcyjny LocoMotive był odpowiedzialny za produkcję gry w technologii Augmented Reality.

Zespół Stone Submarines przekaże wszystkie fundusze uzyskane ze streamingu piosenki na rzecz firmy walczącej z zanieczyszczeniem oceanu.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764