logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Locomotive wspiera ratowanie oceanu przy użyciu technologii AR

  PR 09.09.2020, przeczytano 291 razy
ilustracjastrzałka

Dom postprodukcyjny LocoMotive wraz z Facebookiem oraz moskiewskim zespołem Stone Submarines przygotował projekt multimedialny zwracający uwagę na rosnący problem zanieczyszczenia oceanów, w związku z pandemią CoVid-19 oraz masowym używaniem jednorazowych maseczek i rękawic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/locomotive-wspiera-ratowanie-oceanu-przy-uzyciu-technologii-ar,388386,artykul.html

Kluczowym elementem kampanii jest gra AR na Instagramie oraz Facebooku. Główny bohater to mała łódź podwodna zbierająca maseczki i rękawice z dna oceanu. Łódź jest sterowana ruchami głowy gracza. Grający może udostępnić swój wynik jako relację na Facebooku i Instagramie i tym samym przyczynić się do zwiększenia świadomości problemu.

W ramach projektu zespół Stone Submarines stworzył także specjalny singiel pt. „Empty Vessel”, który jest jednocześnie ścieżką dźwiękową gry. Bohaterem teledysku do singla jest również łódź podwodna czyszcząca ocean.

Kampania objęła m.in. Rosję, Australię, Brazylię oraz inne kraje. Dom postprodukcyjny LocoMotive był odpowiedzialny za produkcję gry w technologii Augmented Reality.

Zespół Stone Submarines przekaże wszystkie fundusze uzyskane ze streamingu piosenki na rzecz firmy walczącej z zanieczyszczeniem oceanu.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Free Now wybiera agencję Starcom do obsługi mediowej
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, rozpoczyna współpracę z FREE NOW (wcześniej mytaxi) – multiplatformą mobilności miejskiej, która pozwala zamówić przejazd taksówką, a także wynająć hulajnogę elektryczną, auto czy skuter na minuty.
Henkel wśród klientów Big Picture
Do grona klientów Big Picture dołączył Henkel, właściciel marek, takich jak Persil, E, Clin, Somat, Bref, Silan, Perwoll czy Pur. W ramach współpracy agencja odpowiada za doradztwo strategiczne i koordynację szerokiego projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil. Wypracowana platforma będzie mieć swoją premierę już w grudniu 2020...
Stowarzyszenie Sady Grójeckie: „Wybieram polskie jabłka”
Z inicjatywy Stowarzyszenia Sady Grójeckie oraz partnerów Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Sady Sandomierskie, Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych oraz Unię Owocową, ruszył projekt, którego celem jest promocja naszych rodzimych jabłek, oraz zwiększenie ich...
More Bananas nawiązało współpracę z nowym klientem. Od sierpnia bieżącego roku agencja zajmuje się komunikacją przedsiębiorstwa zajmującego się m.in. przechowywaniem danych - Akamai Technologies.
Circlewise przejmuje Adhydrę, Paweł Lebiedziński awansuje na COO struktur międzynarodowych
Circlewise AS, międzynarodowa firma z centralą w Norwegii dostarczająca rozwiązań w obszarze marketingu digital z naciskiem na programy partnerskie, dokonuje przejęcia polskiej agencji Adhydra, specjalizującej się w performance marketingu „nowej generacji”. Paweł Lebiedziński, dotychczasowy CEO agencji Adhydra, obejmuje stanowisko COO w międzynarodowych strukturach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764