logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Locopaczka z pomocą od Locomotive

  PR 07.04.2020, przeczytano 356 razy
ilustracjastrzałka

Zespół domu postprodukcyjnego LocoMotive rozpoczął akcję „LocoPaczka”, której celem jest wsparcie pracowników ochrony zdrowia. Zarząd studia postanowił przeznaczyć część pieniędzy z projektów realizowanych w czasie kwarantanny na zakup niezbędnych artykułów ochronnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/locopaczka-z-pomoca-od-locomotive,386480,artykul.html

Pierwsza LocoPaczka została już przygotowana i przekazana zespołowi Kliniki Położnictwa w szpitalu MSWiA w Warszawie. Na jej stworzenie studio LocoMotive przeznaczyło pieniądze z realizacji postprodukcji spotu Sizeer przygotowanego przez Warsaw Creative oraz 180heartbeats + Jung v Matt.

Bardzo doceniamy pracę jaką, w tym trudnym czasie, wykonują pracownicy ochrony zdrowia. – mówi Przemysław Drosik CEO LocoMotive. Z wielu źródeł słyszymy, że w szpitalach brakuje maseczek czy przyłbic. Po konsultacji ze szpitalem MSWiA w Warszawie, naszą LocoPaczką postanowiliśmy wesprzeć ludzi, którzy tak bardzo poświęcają się dla społeczeństwa. Przygotowaliśmy pierwszą paczkę, ale będzie ich więcej, wierzymy, że LocoPaczka to początek pomocy, którą wszyscy możemy zaoferować – dodaje Drosik.

W czasie kwarantanny dom postprodukcyjny LocoMotive funkcjonuje w trybie zdalnym. Na swoich kanałach, regularnie publikują zdjęcia oznaczając je hashtagiem #zdolnizdalni, pokazując jak wygląda ich praca w nowej rzeczywistości.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oranżada Hellena z nową kampanią świąteczną
Marka Oranżada Hellena ponawia zakrojoną na szeroką skalę świąteczną kampanię reklamową. Mając na uwadze synergię działań sprzedażowo-wizerunkowych, równolegle będzie realizowała aktywności w telewizji, Internecie, prasie handlowej, działania public relations i w punktach sprzedaży. Tegoroczna akcja startuje 16 listopada i potrwa do 27 grudnia.
Mega ceny na oczkarki do banerów - jeszcze łatwiejsza obróbka prac
Proces stworzenia banneru reklamowego to nie tylko wydruk, ale także obróbka i wykończenie materiałów reklamowych. Jednym z takich niezbędnych narzędzi są oczkarki do banerów i plandek, których Via Color Pegasus posiada w swojej ofercie dwa rodzaje.
Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga firmom w zarządzaniu stronami internetowymi w wersji stacjonarnej oraz mobilnej. Nowa platforma DXP 7.3. umożliwia digitalizację operacji biznesowych z wykorzystaniem nowych, zaawansowanych funkcji, przy mniejszych nakładach czasu.
19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów
„Moc Aniołów ma swoje granice” – pod takim hasłem ruszyła kampania fundraisingowa Domu Aniołów Stróżów. Jej koncepcję pro publico bono opracowała agencja 19 Południk.
Agencja Formup odpowiedzialna za globalną promocję gry od 11 bit studios
Agencja FormUp będzie odpowiedzialna za promocję wydanej przez 11 bit studios gry Moonlighter. Znana do tej pory z konsoli i PC produkcja zadebiutowała na platformie iOS i od wczoraj jest dostępna w App Store.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764