logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Locopaczka z pomocą od Locomotive

  PR 07.04.2020, przeczytano 695 razy
ilustracjastrzałka

Zespół domu postprodukcyjnego LocoMotive rozpoczął akcję „LocoPaczka”, której celem jest wsparcie pracowników ochrony zdrowia. Zarząd studia postanowił przeznaczyć część pieniędzy z projektów realizowanych w czasie kwarantanny na zakup niezbędnych artykułów ochronnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/locopaczka-z-pomoca-od-locomotive,386480,artykul.html

Pierwsza LocoPaczka została już przygotowana i przekazana zespołowi Kliniki Położnictwa w szpitalu MSWiA w Warszawie. Na jej stworzenie studio LocoMotive przeznaczyło pieniądze z realizacji postprodukcji spotu Sizeer przygotowanego przez Warsaw Creative oraz 180heartbeats + Jung v Matt.

Bardzo doceniamy pracę jaką, w tym trudnym czasie, wykonują pracownicy ochrony zdrowia. – mówi Przemysław Drosik CEO LocoMotive. Z wielu źródeł słyszymy, że w szpitalach brakuje maseczek czy przyłbic. Po konsultacji ze szpitalem MSWiA w Warszawie, naszą LocoPaczką postanowiliśmy wesprzeć ludzi, którzy tak bardzo poświęcają się dla społeczeństwa. Przygotowaliśmy pierwszą paczkę, ale będzie ich więcej, wierzymy, że LocoPaczka to początek pomocy, którą wszyscy możemy zaoferować – dodaje Drosik.

W czasie kwarantanny dom postprodukcyjny LocoMotive funkcjonuje w trybie zdalnym. Na swoich kanałach, regularnie publikują zdjęcia oznaczając je hashtagiem #zdolnizdalni, pokazując jak wygląda ich praca w nowej rzeczywistości.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764