logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lody Koral dla uczestników konferencji Internetbeta

  PR 21.09.2018, przeczytano 991 razy
ilustracjastrzałka

W Kielnarowej pod Rzeszowem trwa konferencja marketingowa InternetBeta, łącząca środowiska związane z Internetem i nowymi technologiami. Chwil relaksu dostarcza uczestnikom partner konferencji - producent lodów, PPL Koral.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lody-koral-dla-uczestnikow-konferencji-internetbeta,379425,artykul.html

Już drugi rok z rzędu nasza firma dostarcza lody na kultową konferencję InternetBeta. Podczas tego wydarzenia pracownicy agencji reklamowych, działów marketingów firm oraz start-upów spotykają się na wykładach, by w twórczej atmosferze wymieniać się wiedzą i doświadczeniem – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. W tym roku podczas konferencji można zrelaksować się w „koralowej” strefie relaksu, czyli usiąść na leżakach lub pufach i delektować się lodami Koral.

Obecność marki Koral podczas Konferencji Internet Beta 2018 jest nie tylko symbolicznym zakończeniem tego sezonu dla producenta lodów z Nowego Sącza, ale kolejnym dowodem na to, iż w promocji obu marek (Koral i Bracia Koral) firma stawia na wzmożone działania związane z szeroko rozumianym digitalem. To również ostatnie wydarzenie sezonu organizowane w ramach tegorocznej strategii marketingowej PPL Koral, opartej na idei „Błogich chwil” z lodami Koral. – Zarówno efektywna strategia sprzedażowo-marketingowa jak i bardzo sprzyjające w tym sezonie warunki pogodowe przyczyniły się do wielkiego sukcesu biznesowego-wizerunkowego naszej firmy w 2018 roku – zdradza Piotr Gąsiorowski.

Trzydniowa konferencja InternetBeta trwa od 19 do 21 września i odbywa się w tym roku po raz dziesiąty.

Źródło: PPL Koral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764