logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz

  PR 19.06.2018, przeczytano 513 razy
ilustracjastrzałka

Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lody-koral-komentuja-mistrzostwa-2018-tu-i-teraz,36945,artykul.html

Centralną postacią mundialowej akcji jest brand hero marki, Chłodzimierz, znany z zeszłorocznej odsłony wakacyjnej akcji „Pogromcyupalu.pl” oraz ze Snapchata marki. Jako brand hero, Chłodzimierz aktywizuje miłośników lodów oraz piłki nożnej, oferując im wspólne piłkarskie emocje, RTM-owe relacje z meczów, ciekawostki na temat miejsca mistrzostw i krajów biorących w nich udział. Komunikacja Mistrzostw #Tu i teraz odbywa się w specjalnie utworzonej i administrowanej przez Chłodzimierza grupie na Facebooku, z wykorzystaniem potencjału marketingowego facebookowych grup dyskusyjnych. Drugą platformą komunikacyjną jest Snapchat, na którym znajdą się materiały zza kulis projektu.

W grupie „Ekipa Chłodzimierza #tuiteraz” będzie można również powspominać dawne edycje mistrzostw w piłce nożnej i przypomnieć sobie kultowe wpadki komentatorów sportowych. Planowany jest również konkurs pełen piłkarskich emocji. Wszystko to za pośrednictwem brand hero, nadającego z piłkarskiego studia Korala, oraz graficznej, uproszczonej postaci Chłodzimierza. W studiu mundialowym #Tu i teraz nie zabraknie oczywiście lodów.

Za pomysł i obsługę akcji odpowiada krakowska agencja Veneo, obsługująca lody Koral w kanałach digitalowych.

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764