logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lody Koral z „Pogromcami upału” i nowym brand hero - Chłodzimierzem

  PR 11.07.2017, przeczytano 1075 razy
ilustracjastrzałka

7 lipca wystartowała kampania nowej, wakacyjnej akcji lodów Koral. „Pogromcy upalu.pl” to nie tylko konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać atrakcyjne nagrody. To również wakacyjne Road Show nad Bałtykiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lody-koral-z-_pogromcami-upalu_-i-nowym-brand-hero---chlodzimierzem,33071,artykul.html

„Pogromcy upału.pl” to szereg działań promocyjnych związanych z grą o tym samym tytule, której głównym bohaterem jest Chłodzimierz, nowy brand hero marki Koral. Celem gry jest uzyskanie jak największej liczby punktów w czasie trwania akcji, czyli do 31 sierpnia. Stawką jest nagroda główna w wysokości 20 tys. zł oraz 50 pozostałych nagród pieniężnych, a także cotygodniowe nagrody gwarantowane - 43 smartfony Alcatel.

Grę „Pogromcy upału” można pobrać w postaci aplikacji z Google Play lub App Store. Można w nią zagrać również online, na stronie internetowej www.pogromcyupalu.pl lub na jednym z eventów w ramach nadmorskiego Roadshow. Specjalnie przygotowana na potrzeby ciężarówka Koral odwiedzi Jastarnię, Władysławowo i Międzyzdroje, gdzie oprócz podjęcia rozgrywki na specjalnie przygotowanych w tym celu multimedialnych terminalach do gry, będzie można zrelaksować się w strefie chilloutu oraz schłodzić za pomocą darmowych lodów i zimnych napojów.

Kampania promocyjna obejmuje spoty reklamowe oraz transmisje z eventów w RMF MAXXX, billboardy sponsorskie w Polsacie, materiały POS i reklamę na plażowych przebieralniach. W Internecie, „Pogromcy upału” będą reklamowani w sieci Google, za pośrednictwem Facebook Ads i komunikacji w social media. Akcję wesprą również popularni youtuberzy. Za kreację, zastosowane technologie, produkcję aplikacji, strony www oraz organizację eventów odpowiada agencja SMI Communication. Za komunikację akcji w social media, Facebook Ads oraz kampanię w sieci Google odpowiada agencja Veneo. Patronem medialnym jest RMF MAXXX, partnerem technologicznym firma Alcatel Mobile.

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764