logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łódź Design Festival 2022 pod hasłem Re:generacja

  PR 31.01.2022, przeczytano 727 razy
ilustracja

Jedyne, czego można być w życiu pewnym, to zmiany. Warto przyglądać się bacznie otaczającemu nas światu, by lepiej poznać czekające nas perspektywy i przygotować się na nowe. Tegoroczna odsłona Łódź Design Festival 2022 RE:GENERACJA to zaproszenie do wspólnego poszukania odpowiedzi na wyzwania przyszłości. Organizatorzy festiwalu zapowiadają wyjątkowy i atrakcyjny program, w którym nie zabraknie konkursu make me!, plebiscytu must have oraz wielu interesujących wystaw i wernisaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lodz-design-festival-2022-pod-haslem-re%3Ageneracja,394604,artykul.html

Tegoroczna edycja Łódź Design Festival odbędzie się w dniach 12 – 22.05.2022. Koncept 10-dniowej RE:GENERACJI przybliża Michał Piernikowski, dyrektor ŁDF:

- Początek trzeciej dekady XXI w. to czas kolejnych zmian. Mamy wiele obaw, ale i nadziei, trzymamy się nostalgii, a z drugiej strony tworzymy odważne wizje przyszłości. To również moment na przebudowę różnych elementów naszego życia. Zbliżająca się edycja Łódź Design Festival 2022, pod hasłem RE:GENERACJA, będzie zachętą do poszukania odpowiedzi na te wyzwania. Na festiwalu zaprezentujemy działania, które sprzyjają odbudowie zarówno indywidualnej, jak i systemowej. Poszukamy sposobów na zregenerowanie nie tylko środowiska naturalnego, ale i tkanki miejskiej, instytucji społecznych, a co najważniejsze – każdego z nas.

Łódź Design Festival to nie tylko wystawy w przestrzeni Art_Inkubator oraz przestrzeni miejskiej, wernisaże i wydarzenia dla młodszej widowni. ŁDF to także międzynarodowy konkurs wzorniczy dla młodych projektantów make me! oraz plebiscyt must have, wyróżniający najlepsze wdrożenia pochodzące od polskich projektantów i producentów.

Konkurs make me! 2022

Konkurs make me! wspiera młodych projektantów, którzy w swoich projektach stawiają na odważne idee i nie boją się wyznaczać trendów w świecie designu. Prace można zgłaszać od 15.12.2021 do 28.03.2022, a tegoroczna pula nagród to 60.000 zł. Sponsorem nagrody specjalnej w wysokości 10.000 zł jest firma INTERPRINT Polska.

make me! To z kolei jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei oraz wsparcie młodych projektantów w wieku 20-35 lat, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości, jakie otworzyły się przed nimi dzięki obecności w konkursie, w tym m.in.: zaistnienie w środowisku projektowym, promocja poprzez liczne publikacje czy liczne wystawy. Realizowany od 2008 roku konkurs, adresowany jest nie tylko do designerów, ale także adeptów kierunków artystycznych i projektowych. Dedykowany wszystkim, których do procesu projektowego zapala impuls wywołany dostrzeżeniem potrzeby lub problemu. W make me! nagradzane są również projekty eksperymentujące z materiałem czy poszukujące nowych interpretacji dotychczasowych funkcji. Zgłoszone prace oceniane są dwuetapowo przez specjalnie dobrane, różnorodne w swoich zainteresowaniach grono jury, a dzięki otwartej dla publiczności prezentacji projektów na wystawie i kontaktom z ekspertami, make me! może być trampoliną do dalszego rozwoju zawodowego.

Informacje o konkursie: regulamin, terminarz, formularz zgłoszeniowy, jury, rekomendacje oraz inspiracje znajdują się na stronie konkursu: makeme.lodzdesign.com

Plebiscyt must have 2022

must have to plebiscyt wyróżniający najlepsze wdrożenia pochodzące od polskich projektantów i producentów. To unikalna rekomendacja konsumencka oraz najbardziej medialne wydarzenie w polskim designie. Jest związane z nieodpłatnym nadaniem znaku jakości, którym polskie firmy mogą posługiwać się w kraju i za granicą. W obecnej edycji szczególną uwagą objęte zostaną propozycje produktów, które odpowiadają na istotne potrzeby współczesnych konsumentów – idealnie nadają się do domowego biura, są wrażliwe społecznie, powstały w trosce o zasoby, nie tworzą zbędnych odpadów i pomagają dbać o zdrowie. Nabór do plebiscytu trwa do 01.03.2022 (godz. 09:00). O wyborze najlepiej zaprojektowanych produktów zadecyduje Rada Ekspertów, w skład której wchodzą opiniotwórcze osoby: Anna Grużewska, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Dominika Olszyna, Magda Świć i Paweł Rafa, Agnieszka Polkowska, Michał Mazur, Diana Nachiło, Iwona Ławecka-Marczewska, Zbigniew Maćków, Hanna Rydlewska, Monika Pągowska i Tomasz Pągowski, Katarzyna Księżopolska, Kamil Białas, Agata Szydłowska, Szymon Hanczar oraz Michał Piernikowski.

Formularz zgłoszeniowy oraz informacje o zasadach naboru, Radzie Ekspertów i liście wyróżnionych w poprzedniej edycji, znajdują się na stronie plebiscytu: musthave.lodzdesign.com

Szczegóły programowe Łódź Design Festival 2022 można śledzić na stronie lodzdesign.com oraz w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter.

Źródło: Łódź Design Festival

www.lodzdesign.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764