logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łódź Design Festival i Progressivo PSV ponownie łączą siły

  PR 15.07.2016, przeczytano 998 razy
ilustracjastrzałka

Studio graficzne Progressivo PSV ponownie nawiązało współpracę z Łódź Design Festival. Jubileuszowa 10. edycja odbędzie się w dn. 13-23 października, a jej hasłem przewodnim będzie Tożsamość. Łódź Design Festival to obecnie jedno z najważniejszych wydarzeń w Europie Środkowo-Wschodniej poświęcone tematyce szeroko pojętego designu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lodz-design-festival-i-progressivo-psv-ponownie-lacza-sily,29294,artykul.html

Do tej pory, Festiwal odwiedziło ponad 270 tysięcy osób z całego świata. Wydarzenie prezentuje design w różnych jego odsłonach – od wzornictwa przemysłowego, przez art i craft design, architekturę i projektowanie graficzne, aż po modę i nowe technologie. Podczas tegorocznej edycji, uczestnicy będą rozważać m.in. o tym, jak projektowanie wpływa na tożsamość twórców, w jaki sposób tożsamość miejsca kształtuje charakter projektowanych obiektów i jak marki komunikują swoją tożsamość przez produkty.

W ramach współpracy, Progressivo PSV odpowiada za przygotowanie kompleksowej identyfikacji graficznej. Do zadań studia należy opracowanie projektów i print design dla wszystkich druków promocyjnych, reklam prasowych i internetowych, materiałów outdoorowych oraz grafik na potrzeby komunikacji w social media oraz digital.

Ponadto, Progressivo PSV przygotowało nową odsłonę strony internetowej Festiwalu, która w ciągu roku będzie ewoluować i dostosowywać się zarówno do działalności całorocznej, jak i na potrzeby przyszłych edycji.

Za realizację projektu odpowiada cały zespół Progressivo PSV, pod kierownictwem art directora Piotrka BDSN Okrasy.

Projekt jest przewrotną ilustracją hasła przewodniego, jakim jest Tożsamość – zarówno twórcy, jak i odbiorcy. Stawiamy pytanie, czy tożsamość oznacza przynależność, czy jest nam wszystko jedno, czy to „to samo”? Usuwając z hasła litery polskiego alfabetu, które w pewnym wymiarze komunikują naszą tożsamość zarówno językową, jak i kulturową, uzyskaliśmy zupełnie nowy wymiar znaczeniowy, który doskonale wpisał się w temat przewodni 10. edycji Festiwalu – powiedział dyrektor strategiczny i partner w Progressivo PSV, Mateusz Lipski.

To już piąta edycja, przy której Łódź Design Festival i Progressivo PSV łączą siły. Współpraca ma charakter projektowy.

Źródło: Progressivo PSV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764