logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łódź Jungle Web 2017 startuje już za chwilę

  PR 05.04.2017, przeczytano 431 razy
ilustracjastrzałka

Przez miesiące przemierzaliśmy Morza Trendów, Oceany Społeczności, Wyspy Influencerów i Góry Virali w poszukiwaniu ukrytego w sercu dżungli skarbu...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lodz-jungle-web-2017-startuje-juz-za-chwile,32060,artykul.html

Stoimy dziś na progu rozwiązania zagadki. Dzięki pomocy doświadczonych podróżników i zrekrutowanych ochotników, którym niestraszne były znoje długiej wędrówki, udało się zdobyć wszystkie kawałki mapy prowadzącej do tajemniczej skrzyni. Ostatni odcinek poszukiwań Rada Plemienia Jungle Web zaplanowała na dzień 6 i 7 kwietnia. Do tego czasu wszyscy ochotnicy żądni przygód muszą dostać się do szałasu zlokalizowanego w wiosce zwanej Wydziałem Zarządzania, gdzie pośród zielonych palm i bambusowych leżaków na resztę przybyszy oczekiwać będzie grupa marketingowych entuzjastów. Byś nie zgubił tropu naszego do listu dołączamy Ci mapę, niech będzie Ci ona przewodnikiem na drodze.

Ruszamy z samego rana, gdy słońce wzejdzie na niebie, a promienie przebiją się przez tęczowy dach kryjówki wodza Rady Plemienia. Miejsce to skryte jest pośród wysokich budynków o betonowych zaroślach. Niech Cię nie zmyli nazwa, co jednorożce w sobie skrywa. Gdy kolorową Stajnię opuścisz, na najbliższym rozwidleniu dróg skieruj swe kroki w prawo. Trzymaj się wydeptanego szlaku, tak długo, aż po prawej swej stronie mijać będziesz Gmach Medyków. Skręć wtem bez zwłoki w ulicę Zieloną i kieruj się dalej do ulicy Piotrkowskiej.

Nie bój się zmierzać dalej przed siebie. Bądź jednak czujny na zielone gęstwiny. Będziesz je musiał ominąć. To dobra okazja do kilku chwil podziwu najnowszego budynku, co między szklanymi ścianami korytarz kolei podziemnych skrywa. Gdy na ulicę Narutowicza powrócisz, trudno będzie Ci się już zgubić. Choć wysilać się możesz, droga prosto będzie Cię wieść. Nie zwątp więc i na wielkim dróg rozwidleniu. Dopiero swą czujność wyostrz, gdy po lewej stronie ujrzysz zielony dżungli dziedziniec. Miń go ostrożnie, lecz nie zapomnij skręcić, gdy drogowskaz do wioski naszej dostrzeżesz.

Kiedy Twym oczom ukaże się szałas rozległy z pomarańczowej cegły wzniesiony, bądź z siebie dumny, dotarłeś do celu. Weź kilka wdechów i zanurz się z nami w świat marketingowej dżungli, nowych trendów i technologii.

Skarb podzielimy między wszystkich przybyszy, więc nie bój się w podróż zabrać kompana. W dżungli czekać Was będzie niezapomniana zabawa.

Szerokiej drogi. Widzimy się już wkrótce nieustraszony podróżniku.

Źródło: Łódź Jungle Web

www.jungleweb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764