logo
WIADOMOŚCI

Łódź Jungle Web 2018

Mateusz Zawiślak   12.03.2018, przeczytano 678 razy
ilustracjastrzałka

VII edycja tej konferencji marketingowej odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Wydarzenie co roku przyciąga wielu studentów i osoby pracujące w branży niepowtarzalną atmosferą, łączącą się z wiedzą przekazywaną w atrakcyjny sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lodz-jungle-web-2018,35757,artykul.html

Łódź Jungle Web to dwudniowa konferencja związana z marketingiem internetowym, nowymi technologiami i innowacjami w biznesie. Organizowana jest po raz VII przez SKN MarkeTEAM, które skupia studentów Wydziału Zarządzania UŁ, czujących niedosyt wiedzy o marketingu.

W tym roku podczas wydarzenia zostaną poruszone tematy: Marketing Automation, Social Media, Growth Hacking Marketing, E-mail Marketing, Influencer Marketing, Digital Nomadyzm oraz VR&AR w marketingu.

Podczas Łódź Jungle Web 2018 wystąpią między innymi:

  • Michał Sadowski (Brand 24),
  • Mateusz Czech (Brand 24),
  • Szymon Bukowicz (Hitspot Media),
  • Cezary Stacewicz (Incredigital),
  • Tomasz Maciejewski (Strategia Discover&Deliver).


Więcej szczegółów dotyczących wystąpień i pełna lista prelegentów zostanie ujawniona niebawem.

Dodatkowo, kierując się doświadczeniami z poprzedniej edycji wydarzenia, podczas której warsztaty prowadzone przez ekspertów z branży cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem zdecydowano, że w tej edycji po raz pierwszy zostanie na nie przeznaczony cały dzień.

ilustracjastrzałka

- Warsztaty odbędą się 20 kwietnia i będzie ich znacznie więcej niż rok temu, co powinno ucieszyć wszystkie osoby, które podczas poprzedniej edycji nie zdążyły się zapisać. Zostaną przeprowadzone przez specjalistów, zajmujących się omawianą tematyką na co dzień, co gwarantuje, że przekazywana podczas nich wiedza będzie bardzo aktualna - powiedział Mariusz Pokora, organizator konferencji Łódź Jungle Web 2018.

Wstęp na wszystkie prelekcje jest bezpłatny. Wydarzenie odbywa się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 22/26 w Łodzi.

Źródło: SKN MarkeTEAM

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
sobota 23.06.2018, 96 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone