logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łódź Jungle Web 2018

   12.03.2018, przeczytano 1031 razy
ilustracjastrzałka

VII edycja tej konferencji marketingowej odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Wydarzenie co roku przyciąga wielu studentów i osoby pracujące w branży niepowtarzalną atmosferą, łączącą się z wiedzą przekazywaną w atrakcyjny sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lodz-jungle-web-2018,35757,artykul.html

Łódź Jungle Web to dwudniowa konferencja związana z marketingiem internetowym, nowymi technologiami i innowacjami w biznesie. Organizowana jest po raz VII przez SKN MarkeTEAM, które skupia studentów Wydziału Zarządzania UŁ, czujących niedosyt wiedzy o marketingu.

W tym roku podczas wydarzenia zostaną poruszone tematy: Marketing Automation, Social Media, Growth Hacking Marketing, E-mail Marketing, Influencer Marketing, Digital Nomadyzm oraz VR&AR w marketingu.

Podczas Łódź Jungle Web 2018 wystąpią między innymi:

  • Michał Sadowski (Brand 24),
  • Mateusz Czech (Brand 24),
  • Szymon Bukowicz (Hitspot Media),
  • Cezary Stacewicz (Incredigital),
  • Tomasz Maciejewski (Strategia Discover&Deliver).


Więcej szczegółów dotyczących wystąpień i pełna lista prelegentów zostanie ujawniona niebawem.

Dodatkowo, kierując się doświadczeniami z poprzedniej edycji wydarzenia, podczas której warsztaty prowadzone przez ekspertów z branży cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem zdecydowano, że w tej edycji po raz pierwszy zostanie na nie przeznaczony cały dzień.

ilustracjastrzałka

- Warsztaty odbędą się 20 kwietnia i będzie ich znacznie więcej niż rok temu, co powinno ucieszyć wszystkie osoby, które podczas poprzedniej edycji nie zdążyły się zapisać. Zostaną przeprowadzone przez specjalistów, zajmujących się omawianą tematyką na co dzień, co gwarantuje, że przekazywana podczas nich wiedza będzie bardzo aktualna - powiedział Mariusz Pokora, organizator konferencji Łódź Jungle Web 2018.

Wstęp na wszystkie prelekcje jest bezpłatny. Wydarzenie odbywa się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 22/26 w Łodzi.

Źródło: SKN MarkeTEAM

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764