logo
WIADOMOŚCI

Łódź Jungle Web 2018

   12.03.2018, przeczytano 743 razy
ilustracjastrzałka

VII edycja tej konferencji marketingowej odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Wydarzenie co roku przyciąga wielu studentów i osoby pracujące w branży niepowtarzalną atmosferą, łączącą się z wiedzą przekazywaną w atrakcyjny sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lodz-jungle-web-2018,35757,artykul.html

Łódź Jungle Web to dwudniowa konferencja związana z marketingiem internetowym, nowymi technologiami i innowacjami w biznesie. Organizowana jest po raz VII przez SKN MarkeTEAM, które skupia studentów Wydziału Zarządzania UŁ, czujących niedosyt wiedzy o marketingu.

W tym roku podczas wydarzenia zostaną poruszone tematy: Marketing Automation, Social Media, Growth Hacking Marketing, E-mail Marketing, Influencer Marketing, Digital Nomadyzm oraz VR&AR w marketingu.

Podczas Łódź Jungle Web 2018 wystąpią między innymi:

  • Michał Sadowski (Brand 24),
  • Mateusz Czech (Brand 24),
  • Szymon Bukowicz (Hitspot Media),
  • Cezary Stacewicz (Incredigital),
  • Tomasz Maciejewski (Strategia Discover&Deliver).


Więcej szczegółów dotyczących wystąpień i pełna lista prelegentów zostanie ujawniona niebawem.

Dodatkowo, kierując się doświadczeniami z poprzedniej edycji wydarzenia, podczas której warsztaty prowadzone przez ekspertów z branży cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem zdecydowano, że w tej edycji po raz pierwszy zostanie na nie przeznaczony cały dzień.

ilustracjastrzałka

- Warsztaty odbędą się 20 kwietnia i będzie ich znacznie więcej niż rok temu, co powinno ucieszyć wszystkie osoby, które podczas poprzedniej edycji nie zdążyły się zapisać. Zostaną przeprowadzone przez specjalistów, zajmujących się omawianą tematyką na co dzień, co gwarantuje, że przekazywana podczas nich wiedza będzie bardzo aktualna - powiedział Mariusz Pokora, organizator konferencji Łódź Jungle Web 2018.

Wstęp na wszystkie prelekcje jest bezpłatny. Wydarzenie odbywa się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 22/26 w Łodzi.

Źródło: SKN MarkeTEAM

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone