logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łódź Jungle Web 2018 – marketingowa dżungla po raz VII zawita do miasta

   11.04.2018, przeczytano 1018 razy
ilustracjastrzałka

Łódź Jungle Web 2018 zbliża się wielkimi krokami! VII edycja jedynej w Polsce konferencji marketingowej odbywającej się w dżungli, będzie miała miejsce w dniach 19-20 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Każdego roku wydarzenie odwiedzają tłumy studentów oraz osób pracujących w branży, aby doświadczyć niepowtarzalnej atmosfery połączonej z praktyczną wiedzą przekazywaną w atrakcyjny sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lodz-jungle-web-2018-%E2%80%93-marketingowa-dzungla-po-raz-vii-zawita-do-miasta,36124,artykul.html

Łódź Jungle Web to dwudniowa konferencja związana z digital marketingiem, marketingiem internetowym, nowymi technologiami oraz innowacjami w biznesie. W tym roku organizowana jest już po raz VII przez SKN MarkeTEAM, studenckie koło naukowe, skupiające studentów Wydziału Zarządzania UŁ, chcących pogłębić swoją wiedzę o marketingu oraz zdobyć cenne doświadczenie.

Podczas tegorocznej odsłony konferencji będziemy poruszać się wśród gąszczu bardzo zróżnicowanych tematów związanych m.in. z Marketing Automation, Social Media, Growth Hacking Marketing, E-mail Marketing, Influencer Marketing czy Digital Nomadyzm.

Dzień #1: Marketingowa dżungla informacji

Pierwszego dnia konferencji organizatorzy zapraszają uczestników do wysłuchania 15 prelekcji. Przewodnicy po tegorocznej dżungli to m.in.:

Michał Sadowski (CEO Brand 24)

Prezes zarządu Brand24. Firma pod jego rządami co roku notuje fenomenalne wyniki sprzedażowe i sukcesywnie poszerza swoje udziały w rynku. Od 10 lat związany z branżą internetową, autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”.

Jak stworzyć biznes online? Jak stworzyć produkt i zbudować działania sprzedażowe? M.in. na te pytania odpowie Michał, dzieląc się ze słuchaczami niezwykle cennymi doświadczeniami, zdobytymi podczas tworzenia jednej z najszybciej rozwijających się firm IT.

Szymon Bukowicz (Hitspot Media)

Account Manager w Hitspot Media, marce związanej z Bluerank, dedykowanej działaniom personalizacyjnym. Z branżą internetową związany jest od 2014 roku. Koordynował działania m.in. dla takich marek jak Jean Louis David oraz Mitsubishi Motors Polska, dla której kampania została nagrodzona na MIXX Awards Europe 2017.

W czasie swojej prelekcji zdradzi skąd czerpać dane potrzebne do płynnej komunikacji reklamowej oraz jak dobrze je wykorzystać. Pomoże również dostrzec, jakie aspekty związane z użytkownikami są najistotniejsze w optymalizacji działań reklamowych.

Cezary Stacewicz (Incredigital)

Jako Head of Virality projektuje treści o potencjale viralowym. Jest mentorem w akceleratorze dla startupów Startup Spark oraz twórcą Zaznaj Łodzi. Stale rozwija kanały video, coraz mocniej utwierdzając swoją pozycję wśród influencerów.

Podczas wydarzenia odpowie na pytanie, dlaczego pewne treści wirusowe zawładnęły siecią, podczas gdy inne nie znajdują odzewu wśród internautów.

Dzień #2: Jak przebrnąć przez dżunglę nowych technologii?

Podczas drugiego dnia konferencji odbywać się będą warsztaty. Przygotowane zostały zróżnicowane tematycznie spotkania, które poruszą wiele istotnych aspektów związanych z marketingiem.

  • „AdWords WIWISEKCJA - wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Google AdWords, ale boicie się zapytać”
  • „Marki, a nie lajki, czyli dlaczego warto inwestować na Facebooku w działania komunikacyjne budujące siłę naszego brandu?”
  • „Wiesz, co o Tobie mówią w Internetowej dżungli? Praktyczne wykorzystanie monitoringu Internetu.”
  • „Jak pozyskiwać lokalnych klientów z Internetu? Poznaj sekret wizytówek Google”


Wymienione wyżej tematy to tylko niektóre spośród tych, które zostaną poruszone podczas drugiego dnia wydarzenia. Wszystkie warsztaty zostały zaprojektowane w ten sposób, aby umożliwić uczestnikom zdobycie jak najszerszej wiedzy marketingowej oraz pokazać możliwości wykorzystywania najnowszych trendów obecnych na rynku.

Odpoczynek w Amazonii

W trakcie pierwszego dnia Łódź Jungle Web 2018 (czwartek, 19.04), na patio Wydziału Zarządzania, w specjalnie „zbudowanej” dżungli, organizatorzy umożliwią uczestnikom skorzystanie z cateringu, a także różnego rodzaju atrakcji, takich jak foto budka czy specjalnie skonstruowana platforma, złożona z 5 rowerów (każdy z nich to oddzielna linia melodyczna), których wprawienie w ruch tworzy w rezultacie całą piosenkę. Główną zaletą tej atrakcji jest zespołowe działanie, ponieważ do uzyskania pełnej wersji przeboju, konieczne jest uruchomienie wszystkich 5 rowerów.

W marketingowej dżungli znajdzie się również strefa wypoczynkowa, stworzona przez CFI Hotels Group, w której będzie można wypić aromatyczną kawę, odpoczywając na wygodnych fotelach.

Struktura dżungli

Wydarzenie rozpocznie się 19.04 (czwartek) o godzinie 8.00 rejestracją oraz śniadaniem, podczas którego uczestnicy będą mogli oswoić się z atmosferą dżungli i nawiązać nowe kontakty. O godziny 10.00 oficjalnie rozpocznie się pierwszy dzień konferencji, który potrwa aż do godziny 16.30. Drugi dzień wydarzenia (piątek 20.04) rozpocznę się o godzinie 8.30 i potrwa także do godziny 16.30.

Dodatkowo, kierując się doświadczeniami z poprzedniej edycji wydarzenia, podczas której warsztaty prowadzone przez ekspertów z branży cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem zdecydowano, że w tej edycji po raz pierwszy zostanie na nie przeznaczony cały dzień.

Wstęp na prelekcje jest bezpłatny. Kosz uczestnictwa w warsztatach to 25 zł. Wydarzenie odbywa się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 22/26 w Łodzi.

Więcej informacji oraz zapisy na wydarzenie na stronie www.jungleweb.pl

Źródło: SKN MarkeTEAM

Dodatkowe informacje:

Tegoroczną edycję wydarzenia wspierają m.in. :
Brand24
38PR & Content Communication
Empik foto
CFI Hotels GROUP
Bluerank
iSpot
mBank

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764