logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łódź liczy na branżę medialną

   28.03.2007, przeczytano 915 razy

W dniu 26 marca 2007 r. o godzinie 13.30 w hali filmowej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej i Teatralnej im. Leona Schillera, ul. Targowa 61/63 w Łodzi został podpisany list intencyjny - deklaracja współpracy na rzecz utworzenia Klastra medialnego w Łodzi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lodz-liczy-na-branze-medialna,5332,artykul.html

Pod listem widnieją podpisy Prezydenta Miasta Łodzi Jerzego Kropiwnickiego, Marszałka Województwa Łódzkiego Włodzimierza Fisiaka, Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi prof. Jerzego Woźniaka i Przewodniczącego Rady ds. Szkolnictwa Wyższego i Nauki przy Prezydencie Miasta Łodzi prof. dr hab. Stanisława Liszewskiego.

Głównym celem projektu “Klaster Medialny - strategia rozwoju Łodzi i regionu poprzez rozwój lokalnej branży medialnej” jest zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej Łodzi i regionu oraz tworzenie nowych miejsc pracy poprzez pomoc firmom realizującym projekty z dziedziny filmu, telewizji i nowych mediów w oparciu o Klaster Medialny.

Poparcie dla inicjatywy utworzenia Klastra wyraziło wielu reprezentantów różnych środowisk, m.in. Prezydent Miasta, Marszałek Województwa Łódzkiego, Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna w Łodzi, Politechnika Łódzka, Uniwersytet Łódzki, Fundacja Tumult, Fundacja Sztuki Świata, Łódzka Izba Przemysłowo-Handlowa, Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Agencja Pro Ciemna, Ericpol Telecom Sp. z o.o., AMG.net S.A., SFeRa modern media solutions, Opus Film Sp. z o.o., Łódzkie Centrum Filmowe, Filmoteka Narodowa, Se-Ma-For Sp. z o. o., Toya Sp. z o.o., TVP oddział w Łodzi.

Źródło: Media Klaster

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764