logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łódzkie „Internety” ruszyły w miasto z pomocą

  PR 20.12.2019, przeczytano 346 razy
ilustracjastrzałka

Agencje marketingu internetowego i firmy technologiczne z Łodzi połączyły siły i pomogły osobom potrzebującym i samotnym. W zamian usłyszeliśmy wiele życzliwych słów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lodzkie-_internety_-ruszyly-w-miasto-z-pomoca,385153,artykul.html

Zaczęliśmy w centrum Łodzi. Przy ul. Piotrkowskiej stanął mobilny Food Truck. Pracownicy łódzkich firm częstowali gorącą grochówką. Chcieli w ten sposób wesprzeć osoby samotne i potrzebujące. – To bardzo miłe, szczególnie przed świętami – dziękowali nasi gości.

Oprócz posiłku, osoby potrzebujące otrzymały ciepłą odzież.

Akcję „Internety mają serce” zorganizowały: Accenture, Bluerank, Cybercom, Echo Marketing, Exaco, Grupę TOYA, Hycom i Kamikaze.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Dołączyła do nas Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.

Bardzo cieszy mnie, gdy firmy chcą pomagać. A szczególnie jest to miłe, gdy są to agencje działające globalnie, mające klientów na całym świecie. Ale nie zapominają o lokalnych korzeniach. Wręcz szczycą się nimi i pomagają w swoim sąsiedztwie. Nie zmieniajcie się, tacy bądźcie!

Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi

Połączyliśmy się też ze Zbigniewem Nowickim, dyrektorem zarządzającym w Bluerank. To on jest pomysłodawcą akcji. Nie mógł być z nami osobiście (ciałem, bo sercem i duszą był!). Ale skoro „Internety Mają Serce”, to aż prosiło się, by Internet pomógł nam w połączeniu i porozmawianiu.

To już piąta edycja wydarzenia i cieszy mnie, że akcja się rozwija i zmienia formułę. Po raz pierwszy pomoc ruszyła w Łódź mobilnym Food Truckiem, i pewnie dzięki temu dobrze trafimy do wielu potrzebujących.

Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director w Bluerank

Po kilku godzinach przy ul. Piotrkowskiej, Food Truck przemieścił się do świetlicy – placówki schroniska im. Brata Alberta przy al. Piłsudskiego, a potem odwiedził młodszych mieszkańców Łodzi w Świetlicy Podwórkowej przy ul. Pomorskiej. Pracownicy agencji przekazali zdrową, wartościową żywność, zabawki, przybory szkolne, ale też paczki ze słodyczami.

W akcji „Internety mają serce” pomoc uzyskało około 400 łodzian.

Źródło: Bluerank

bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Success Story by Via Color Pegasus: Skumajto i Pegasus Axis III
Pasja, ciężka praca i wytrwałość, sprawiły, że z małej, rodzinnej firmy, marka SkumajTo stała się międzynarodowym graczem. Ogromne zainteresowanie produktami i nieustanny rozwój firmy sprawiły, że naturalnym krokiem stały się nowe inwestycje. Jedną z nich jest zakup najnowszej drukarki do gadżetów od Via Color Pegasus – modelu Axis III UV LED.
Była szefowa PR-u Hołowni otwiera butik szkoleniowy
Na rynek szkoleniowy wchodzi butikowa agencja Krystal Point, która uczy komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych. Jej założycielką jest Barbara Krysztofczyk, ekspertka ds. wizerunku, wcześniej związana m.in. z kampanią prezydencką Szymona Hołowni, w której pełniła funkcję szefowej PR oraz trenera medialnego.
HP Zbook Create G7 i Zbook Studio G7 – stacje robocze nawet dla najbardziej wymagających twórców
Tworzyć może każdy i wszędzie, a dzięki mobilnym stacjom roboczym HP ZBook Create oraz HP ZBook Studio projektowanie i codzienna praca jeszcze nigdy nie były tak proste. HP ZBook Create G7 i ZBook Studio G7 to pierwsze mobilne stacje robocze, których komponenty wewnętrzne wykonano z plastiku pochodzącego z recyklingu[1]. Są wyposażone w układy graficzne NVIDIA GeForce i...
Freelancing w Polsce i na świecie w 2020 r.
Wartość rynku wolnych strzelców w naszym kraju zwiększy się w tym roku o 28% i przekroczy 12 mld zł. Globalna gospodarka freelancerów będzie warta ponad 3 biliony dolarów w 2020 r. i urośnie o 20%. Co wpływa na dynamiczny rozwój tej branży? Co przyciąga pracowników do niej i na jakie zarobki mogą liczyć? Jak pandemia zmienia ten sektor? Najnowszy...
Aldi podsumowuje wyniki Wielkiego Testu
Jesienią ubiegłego roku sieć dyskontów ALDI rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii stały się wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych, a kluczowym jej etapem był Wielki Test Produktów. Gospodarzem testu była aktorka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764