logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łódzkie centrum handlowe zmienia nazwę - teraz to Nowa Górna

  PR 28.10.2019, przeczytano 919 razy
ilustracjastrzałka

Łódzkie centrum handlowe, znane od 22 lat jako Guliwer, od teraz będzie nosiło nową nazwę. Właściciel obiektu zdecydował się właśnie na jego pełen rebranding. Wybrana nazwa ma podkreślić wieloletni związek centrum handlowego z Łodzią, ale także otworzyć nowy rozdział w historii tego miejsca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lodzkie-centrum-handlowe-zmienia-nazwe---teraz-to-nowa-gorna,384494,artykul.html

- Nowa Górna była naturalnym wyborem, biorąc pod uwagę długofalową strategię, która zakłada tworzenie obiektów o mocno lokalnym  charakterze. Centrum handlowe zlokalizowane jest w łódzkiej dzielnicy Górna, a jej mieszkańcy regularnie robią tutaj zakupy, do czego ściśle nawiązujemy - mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager w firmie Newbridge Poland, do której od 2 lat należy obiekt. - Co więcej, chcieliśmy zachować spójność z nazwami naszych pozostałych obiektów w Polsce, które również nawiązują do dzielnic miast. Dzięki nowej nazwie udało się nam więc zarówno zaakcentować lokalizację centrum na mapie Łodzi, jak również jego silny związek z lokalną społecznością i najbliższym otoczeniem. To pozytywny krok w kierunku budowania nowoczesnego, sąsiedzkiego centrum convenience  - dodaje.

Ale zmieniona nazwa ma nie tylko podkreślić związek z rynkiem. Otwiera ona także nowy rozdział w historii obiektu. Ten czekają modernizacje, odświeżenie oferty handlowej, a nawet rozbudowa o retail park. Ta ostatnia inwestycja jest obecnie w fazie planowania. Ponadto właścicielowi zależało także na jeszcze jednym elemencie:

- Badania, jakie przeprowadziliśmy pokazały, że mieszańcy Łodzi niezbyt kojarzyli nazwę Guliwer. Samo centrum za to utożsamiali głównie z hipermarketem  Carrefour, który zajmuje u nas największą powierzchnię. W efekcie, wielu klientów było nieświadomych, że obiekt to nie tylko ten jeden sklep, ale  28  sklepów oraz punktów usługowych. Nowa nazwa oraz planowane inwestycje mają zmienić to postrzeganie - zapowiada Pyrkowska.

Nie dziwić powinien więc fakt, że na samej zmianie nazwy właściciel obiektu nie poprzestał. Centrum handlowe zyskało także nowe logo.  To składa się z sygnetu, czyli elementu graficznego, którym jest okrąg z wpisaną w niego literą „N” - to nawiązanie do słowa „Nowe”. Znajdująca się w sygnecie fala oraz kolory to z kolei symboliczne rozdzielenie przeszłości obiektu i jego przyszłości. Obok grafiki wpisano obecną nazwę.

obrazek

Te zmiany pociągnęły za sobą także uruchomienie nowej platformy internetowej, która gromadzi całą ofertę centrum handlowego, informuje o aktualnych promocjach i wydarzeniach. Dodatkowo, charakteryzuje się nowoczesnym, przejrzystym layoutem i umożliwia korzystanie z niej na urządzeniach mobilnych.

- Na tym etapie zmiany, jakie wprowadzimy mają przede wszystkim charakter wizerunkowy i są częścią realizowanej właśnie nowej strategii marketingowej. Nową nazwą, ale także serwisem www chcemy zwrócić uwagę klienta na szerokość i kompaktowość naszej oferty oraz na jej dopasowanie do codziennych potrzeb lokalnej społeczności.  Co więcej, chcemy naszym klientom ułatwić poruszanie się po tej ofercie – mówi. - Zmiany mają także podkreślić kierunek rozwoju obiektu, który zaplanowany jest na najbliższe lata. Docelowo chcemy, by centrum funkcjonowało jako nowoczesne centrum handlowe typu convenience, w którym obok dobrej oferty spożywczej, zapewnianej przez znanego operatora, znaleźć można także atrakcyjną ofertę sklepów, usług czy gastronomii. Pod tym względem Nowa Górna ma rozwijać się podobnie jak nasze inne obiekty - Nowe Bielawy w Toruniu czy CH Czyżyny w Krakowie - dodaje Pyrkowska.

Inwestor nie ukrywa także, że wprowadzone nowości skierowane są także do najemców - tych obecnych, jak i przyszłych. - Ostatnia zmiana to jasny sygnał w kierunku rynku. Chcemy podkreślić, że jest w Łodzi obiekt wart uwagi najemców. Doceniamy także obecnych najemców. To oni w dużej mierze staną się beneficjentami nowej odsłony łódzkiego obiektu - zaznacza przedstawicielka Newbridge.

Źródło: Newbridge/Nowa Górna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764