Czy kobiece wnętrze oznacza ciepłą, przytulną przestrzeń utrzymaną wyłącznie w jasnych barwach? Nic bardziej mylnego. Marka Loft37, która jest stworzona przez kobiety dla kobiet doskonale zna swoje klientki - silne, niezależne i zdecydowane. Koncept opracowany dla marki przez firmę projektowo wykonawczą Forbis Group to nowatorska przestrzeń, która przełamuje schematy. Założeniem było stworzenie miejsca, gdzie nowoczesność komponuje się z tradycją - otwartego i kreatywnego, w którym to klient znajduje się centrum uwagi. Jak udało się to osiągnąć?
Wizją marki Loft37 jest zrewolucjonizowanie polskiego rynku obuwniczego i zaspokajanie potrzeb klientów w najbardziej innowacyjny sposób - łącząc tradycję z nowoczesnością, czyli lokalne rzemiosło z aktualną wiedzą na temat projektowania i produkcji oraz obsługi klienta. Marka oferuje ręcznie robione, personalizowane obuwie i dodatki produkowane w Polsce. Co istotne, to klient może wejść w rolę projektanta.
Koncept Loft 37, który znajduje się we wrocławskiej Wroclavii powstał w pracowni Forbis Group, ale w bezpośredniej współpracy z inwestorkami - jedna z nich, pani Paulina Kalińska również zajmuje się aranżacją wnętrz. Założeniem projektu było stworzenie sklepu nowoczesnego, wyróżniającego się na tle konkurencji.
- Minimalizm aranżacji miał uwydatnić wyjątkowe, spersonalizowane, ręcznie wykonane produkty oferowane przez markę. Misją Loft 37 jest zaoferowanie klientowi rodzimego rzemiosła w oprawie, w jakiej nie widział go nigdzie wcześniej w Polsce- zaznacza Monika Dąbrowska, architekt Forbis Group.
Kiedy Klient przedstawia wizję i charakter firmy, priorytetem dla Forbis Group staje się oddanie tego poprzez projekt. Konsumenci odwiedzający lokal muszą poczuć indywidualnego ducha marki od pierwszych chwil. Jak udało się to uzyskać w tym przypadku?
- Charakterystycznymi elementami we wnętrzu są linie proste oraz brak skomplikowanych figur geometrycznych. W Loft37 postawiliśmy na proste kształty, czyli sześciany i prostopadłościany obłożone klasycznym i ponadczasowym, ale zarazem bardzo dekoracyjnym marmurem. Minimalistyczne formy i kolorystyka sklepu tworzą stonowaną, przejrzystą całość - mówi Monika Dąbrowska.
Wyróżnikiem tej przestrzeni jest ściana 3d z wbudowanymi wnękami, w których eksponowany jest asortyment. Oświetlenie w postaci lamp wiszących to rozwiązanie bardzo nowoczesnym, ale minimalistycznym w swojej formie. Dopełniający element to granatowa pufa, która nadaje wnętrzu charakteru, a jednocześnie jest wygodnym miejscem do mierzenia obuwia. W centrum świata Loft 37 jest klient i jego personalizowane doświadczenie z marką, a jego nowoczesny koncept ma to założenie uwydatniać.
Źródło: Forbis Group