logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loft37: Koncept dla polskiej marki obuwniczej

  PR 23.10.2017, przeczytano 1608 razy
ilustracjastrzałka

Czy kobiece wnętrze oznacza ciepłą, przytulną przestrzeń utrzymaną wyłącznie w jasnych barwach? Nic bardziej mylnego. Marka Loft37, która jest stworzona przez kobiety dla kobiet doskonale zna swoje klientki - silne, niezależne i zdecydowane. Koncept opracowany dla marki przez firmę projektowo wykonawczą Forbis Group to nowatorska przestrzeń, która przełamuje schematy. Założeniem było stworzenie miejsca, gdzie nowoczesność komponuje się z tradycją - otwartego i kreatywnego, w którym to klient znajduje się centrum uwagi. Jak udało się to osiągnąć?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loft37%3A-koncept-dla-polskiej-marki-obuwniczej,34220,artykul.html

Wizją marki Loft37 jest zrewolucjonizowanie polskiego rynku obuwniczego i zaspokajanie potrzeb klientów w najbardziej innowacyjny sposób - łącząc tradycję z nowoczesnością, czyli lokalne rzemiosło z aktualną wiedzą na temat projektowania i produkcji oraz obsługi klienta. Marka oferuje ręcznie robione, personalizowane obuwie i dodatki produkowane w Polsce. Co istotne, to klient może wejść w rolę projektanta.

Koncept Loft 37, który znajduje się we wrocławskiej Wroclavii powstał w pracowni Forbis Group, ale w bezpośredniej współpracy z inwestorkami - jedna z nich, pani Paulina Kalińska również zajmuje się aranżacją wnętrz. Założeniem projektu było stworzenie sklepu nowoczesnego, wyróżniającego się na tle konkurencji.

- Minimalizm aranżacji miał uwydatnić wyjątkowe, spersonalizowane, ręcznie wykonane produkty oferowane przez markę. Misją Loft 37 jest zaoferowanie klientowi rodzimego rzemiosła w oprawie, w jakiej nie widział go nigdzie wcześniej w Polsce- zaznacza Monika Dąbrowska, architekt Forbis Group.

Kiedy Klient przedstawia wizję i charakter firmy, priorytetem dla Forbis Group staje się oddanie tego poprzez projekt. Konsumenci odwiedzający lokal muszą poczuć indywidualnego ducha marki od pierwszych chwil. Jak udało się to uzyskać w tym przypadku?

ilustracjastrzałka

- Charakterystycznymi elementami we wnętrzu są linie proste oraz brak skomplikowanych figur geometrycznych. W Loft37 postawiliśmy na proste kształty, czyli sześciany i prostopadłościany obłożone klasycznym i ponadczasowym, ale zarazem bardzo dekoracyjnym marmurem. Minimalistyczne formy i kolorystyka sklepu tworzą stonowaną, przejrzystą całość - mówi Monika Dąbrowska.

Wyróżnikiem tej przestrzeni jest ściana 3d z wbudowanymi wnękami, w których eksponowany jest asortyment. Oświetlenie w postaci lamp wiszących to rozwiązanie bardzo nowoczesnym, ale minimalistycznym w swojej formie. Dopełniający element to granatowa pufa, która nadaje wnętrzu charakteru, a jednocześnie jest wygodnym miejscem do mierzenia obuwia. W centrum świata Loft 37 jest klient i jego personalizowane doświadczenie z marką, a jego nowoczesny koncept ma to założenie uwydatniać.

Źródło: Forbis Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764