logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logicsearch oferuje na Facebooku kampanie rozliczane za kliknięcia

  PR 10.03.2010, przeczytano 1895 razy
ilustracjastrzałka
Engagement ad (Poll ad) z kampanii margaryny Kasia na serwisie Facebook

LOGICSEARCH oferuje na Facebooku kampanie w modelu Pay Per Click (PPC) – rozliczane za kliknięcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logicsearch-oferuje-na-facebooku-kampanie-rozliczane-za-klikniecia,10336,artykul.html

Formy oferowane w modelu PPC obejmują wszelkie boksy w prawej kolumnie serwisu, także reklamy angażujące. Kliknięciem jest wówczas przejście na stronę docelową kampanii lub fan page marki. Dodatkowo kampanie PPC można targetować według cech użytkowników, podanych przez nich w profilach (wiek, płeć, stan cywilny, wykształcenie, zainteresowania), a także na słowa kluczowe.

W ARBOinteractive Polska działa już osobny zespół dedykowany kampaniom na Facebooku rozliczanym według liczby odsłon. „LOGICSEARCH specjalizuje się w ramach ARBO w akcjach PPC. Dlatego też na Facebooku jesteśmy w stanie zaoferować kompleksowe usługi w zakresie zarówno planowania, jak i realizacji oraz optymalizacji kampanii w tym modelu” – mówi Konrad Spoczyński Dyrektor Handlowy LOGICESRACH. LOGICSEARCH dysponuje systemem optymalizacji akcji PPC pod względem wskaźnika ROI. „Dzięki temu rozwiązaniu kampania może wykorzystywać tysiące kombinacji danego przekazu reklamowego, gdzie po wstępnym etapie zostanie wybrana ta forma która najlepiej spełnia założone cele (np. wypełnienie formularza na stronie klienta). Podobnej analizie można poddać różne grupy docelowe – dzięki czemu ustalana jest najlepsza kombinacja przekazu reklamowego dla danego targetu. LOGICSEARCH zapewnia także emisje kampanii wg harmonogramu reklam – np. emisja o określonych porach dnia tygodnia. Optymalizację kampanii dopełnia zarządzanie stawkami CPC / CPA dla nawet stu wariantów reklamy, czego efektem jest maksymalizacja dotarcia lub ROI” – dodaje Konrad Spoczyński .

Źródło: ARBOinteractive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa strona internetowa Adamedu
Adamed, firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, we współpracy z e-point S.A., uruchomiła nowoczesny, międzynarodowy serwis internetowy – dostępny aż w 10 wersjach językowych. Portal odpowiada na najnowsze trendy w projektowaniu stron www oraz potrzeby prowadzenia biznesu.
Energizer w nowej promocji z Tidal
Na lato 2020 firma Energizer przygotowała nową promocję konsumencką typu instant win w partnerstwie z serwisem TIDAL. Akcja potrwa do końca sierpnia. Za kampanię w social mediach odpowiada agencja Plej.
Opus B przygotował kolejną kampanię dla Hortex
Wystartowała najnowsza kampania napojów Hortex. Za strategię i koncepcję działań odpowiada zespół Opus B.
W ramach współpracy agencja Monday wspiera działania związane z komunikacją produktową dla ITI Neovision – operatora CANAL+ w Polsce.
Kanlux, jedna z europejskich firm sektora oświetleniowego, przedłużyła współpracę z krakowską agencją More Bananas. Specjaliści od marketingu zajmują się mediami społecznościowymi śląskiej marki oraz kampaniami Facebook Ads i Google Ads.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764