logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logicsearch oferuje na Facebooku kampanie rozliczane za kliknięcia

  PR 10.03.2010, przeczytano 1930 razy
ilustracjastrzałka
Engagement ad (Poll ad) z kampanii margaryny Kasia na serwisie Facebook

LOGICSEARCH oferuje na Facebooku kampanie w modelu Pay Per Click (PPC) – rozliczane za kliknięcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logicsearch-oferuje-na-facebooku-kampanie-rozliczane-za-klikniecia,10336,artykul.html

Formy oferowane w modelu PPC obejmują wszelkie boksy w prawej kolumnie serwisu, także reklamy angażujące. Kliknięciem jest wówczas przejście na stronę docelową kampanii lub fan page marki. Dodatkowo kampanie PPC można targetować według cech użytkowników, podanych przez nich w profilach (wiek, płeć, stan cywilny, wykształcenie, zainteresowania), a także na słowa kluczowe.

W ARBOinteractive Polska działa już osobny zespół dedykowany kampaniom na Facebooku rozliczanym według liczby odsłon. „LOGICSEARCH specjalizuje się w ramach ARBO w akcjach PPC. Dlatego też na Facebooku jesteśmy w stanie zaoferować kompleksowe usługi w zakresie zarówno planowania, jak i realizacji oraz optymalizacji kampanii w tym modelu” – mówi Konrad Spoczyński Dyrektor Handlowy LOGICESRACH. LOGICSEARCH dysponuje systemem optymalizacji akcji PPC pod względem wskaźnika ROI. „Dzięki temu rozwiązaniu kampania może wykorzystywać tysiące kombinacji danego przekazu reklamowego, gdzie po wstępnym etapie zostanie wybrana ta forma która najlepiej spełnia założone cele (np. wypełnienie formularza na stronie klienta). Podobnej analizie można poddać różne grupy docelowe – dzięki czemu ustalana jest najlepsza kombinacja przekazu reklamowego dla danego targetu. LOGICSEARCH zapewnia także emisje kampanii wg harmonogramu reklam – np. emisja o określonych porach dnia tygodnia. Optymalizację kampanii dopełnia zarządzanie stawkami CPC / CPA dla nawet stu wariantów reklamy, czego efektem jest maksymalizacja dotarcia lub ROI” – dodaje Konrad Spoczyński .

Źródło: ARBOinteractive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764