logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logicsearch oferuje na Facebooku kampanie rozliczane za kliknięcia

  PR 10.03.2010, przeczytano 2096 razy
ilustracjastrzałka
Engagement ad (Poll ad) z kampanii margaryny Kasia na serwisie Facebook

LOGICSEARCH oferuje na Facebooku kampanie w modelu Pay Per Click (PPC) – rozliczane za kliknięcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logicsearch-oferuje-na-facebooku-kampanie-rozliczane-za-klikniecia,10336,artykul.html

Formy oferowane w modelu PPC obejmują wszelkie boksy w prawej kolumnie serwisu, także reklamy angażujące. Kliknięciem jest wówczas przejście na stronę docelową kampanii lub fan page marki. Dodatkowo kampanie PPC można targetować według cech użytkowników, podanych przez nich w profilach (wiek, płeć, stan cywilny, wykształcenie, zainteresowania), a także na słowa kluczowe.

W ARBOinteractive Polska działa już osobny zespół dedykowany kampaniom na Facebooku rozliczanym według liczby odsłon. „LOGICSEARCH specjalizuje się w ramach ARBO w akcjach PPC. Dlatego też na Facebooku jesteśmy w stanie zaoferować kompleksowe usługi w zakresie zarówno planowania, jak i realizacji oraz optymalizacji kampanii w tym modelu” – mówi Konrad Spoczyński Dyrektor Handlowy LOGICESRACH. LOGICSEARCH dysponuje systemem optymalizacji akcji PPC pod względem wskaźnika ROI. „Dzięki temu rozwiązaniu kampania może wykorzystywać tysiące kombinacji danego przekazu reklamowego, gdzie po wstępnym etapie zostanie wybrana ta forma która najlepiej spełnia założone cele (np. wypełnienie formularza na stronie klienta). Podobnej analizie można poddać różne grupy docelowe – dzięki czemu ustalana jest najlepsza kombinacja przekazu reklamowego dla danego targetu. LOGICSEARCH zapewnia także emisje kampanii wg harmonogramu reklam – np. emisja o określonych porach dnia tygodnia. Optymalizację kampanii dopełnia zarządzanie stawkami CPC / CPA dla nawet stu wariantów reklamy, czego efektem jest maksymalizacja dotarcia lub ROI” – dodaje Konrad Spoczyński .

Źródło: ARBOinteractive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

OLX łączy ludzi w nowej kampanii
Nowa kampania OLX to nie tylko reklama, ale także manifestacja wartości, które przyświecają marce i jej użytkownikom. OLX łączy ludzi, umożliwiając im dzielenie się przedmiotami i doświadczeniami, co sprawia, że wszyscy zyskują więcej.
Eurowag klientem Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z wiodącą europejską firmą technologiczną i ważnym partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag. Lightscape aktywnie wspiera markę w obszarze komunikacji PR oraz media relations na polskim rynku. Współpracuje ściśle z czeską agencją PRAM, która koordynuje...
Tu wszystko mam! Kampania na otwarcie 250. sklepu Kaufland
Kaufland rośnie w siłę – sieć już niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Celebrację uświetnia specjalnie przygotowana na tę okazję kampania „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników, w której pojawią się liczne atrakcyjne oferty oraz konkursy dla klientów. Na zwycięzców czekają bony na zakupy i nagrody...
Mediaplus, Salestube, Labcon z kampanią Magic Leaves dla Dr. Beckmann
Agencje z portfolio grupy marketingowo-technologicznej Group One realizują najnowszą kampanię dla marki Dr. Beckmann promującej nową linię produktów Magic Leaves. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected Salestube, agencją Labcon relevant stories.  
ONE House dołącza do inicjatywy Ad Net Zero
Agencja ONE House ogłasza przystąpienie do globalnej inicjatywy Ad Net Zero, której celem jest ograniczenie emisji gazów cieplarnianych w sektorze reklamowym. Projekt, powstały w 2020 roku w Wielkiej Brytanii, szybko zyskał międzynarodowe uznanie i obecnie jest jednym z kluczowych ruchów na rzecz zrównoważonego rozwoju w branży reklamowej na całym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764