logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo COP24: Konkurs dla studentów

   29.01.2018, przeczytano 1175 razy
ilustracjastrzałka

W przyszłym roku Polska będzie gospodarzem najważniejszego forum dyskusji o światowej polityce klimatycznej – konferencji ONZ COP 24. Minister Środowiska ogłasza konkurs dla studentów kierunków artystycznych na projekt logo tego wydarzenia. Zwycięzca Konkursu otrzyma nagrodę w wysokości 12 000 zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-cop24%3A-konkurs-dla-studentow,35245,artykul.html

W Konferencji weźmie udział kilkadziesiąt tysięcy osób z całego świata, w tym głowy państw i ministrowie środowiska, politycy, reprezentanci organizacji pozarządowych oraz środowisk naukowych i sfery biznesu.

W ramach wydarzenia odbędą się: 24. Konferencja Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie Zmian Klimatu (COP24) wraz z 14. Spotkaniem Stron Protokołu z Kioto (CMP 14) oraz Konferencją stron służącą jako spotkanie stron Porozumienia Paryskiego (CMA 1).

B. Minister Środowiska Jan Szyszko tak zachęcał do udziału w konkursie: „Organizacja szczytu COP24, to wielkie, prestiżowe przedsięwzięcie, dlatego niezwykle ważnym jest nadanie mu odpowiedniej oprawy. Chciałbym, żeby logo tego wydarzenia towarzyszyło nie tylko samej konferencji, ale też tegorocznym do niej przygotowaniom. Wybrany przez zespół jurorów autor logo COP 24 otrzyma szansę promocji na arenie międzynarodowej, z tego względu tak istotne jest, aby zaprojektował je jeden ze studentów polskich uczelni artystycznych”.

Konkurs na logo konferencji COP24 jest skierowany do studentów kierunków artystycznych. Zwycięski projekt będzie stanowił podstawę do opracowania całego systemu identyfikacji wizualnej konferencji.

Na prace uczestników konkursu czekamy do 7 kwietnia br.

Źródło: Ministerstwo Środowiska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764