logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo COP24: Konkurs dla studentów

   29.01.2018, przeczytano 789 razy
ilustracjastrzałka

W przyszłym roku Polska będzie gospodarzem najważniejszego forum dyskusji o światowej polityce klimatycznej – konferencji ONZ COP 24. Minister Środowiska ogłasza konkurs dla studentów kierunków artystycznych na projekt logo tego wydarzenia. Zwycięzca Konkursu otrzyma nagrodę w wysokości 12 000 zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-cop24%3A-konkurs-dla-studentow,35245,artykul.html

W Konferencji weźmie udział kilkadziesiąt tysięcy osób z całego świata, w tym głowy państw i ministrowie środowiska, politycy, reprezentanci organizacji pozarządowych oraz środowisk naukowych i sfery biznesu.

W ramach wydarzenia odbędą się: 24. Konferencja Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie Zmian Klimatu (COP24) wraz z 14. Spotkaniem Stron Protokołu z Kioto (CMP 14) oraz Konferencją stron służącą jako spotkanie stron Porozumienia Paryskiego (CMA 1).

B. Minister Środowiska Jan Szyszko tak zachęcał do udziału w konkursie: „Organizacja szczytu COP24, to wielkie, prestiżowe przedsięwzięcie, dlatego niezwykle ważnym jest nadanie mu odpowiedniej oprawy. Chciałbym, żeby logo tego wydarzenia towarzyszyło nie tylko samej konferencji, ale też tegorocznym do niej przygotowaniom. Wybrany przez zespół jurorów autor logo COP 24 otrzyma szansę promocji na arenie międzynarodowej, z tego względu tak istotne jest, aby zaprojektował je jeden ze studentów polskich uczelni artystycznych”.

Konkurs na logo konferencji COP24 jest skierowany do studentów kierunków artystycznych. Zwycięski projekt będzie stanowił podstawę do opracowania całego systemu identyfikacji wizualnej konferencji.

Na prace uczestników konkursu czekamy do 7 kwietnia br.

Źródło: Ministerstwo Środowiska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764