logo
WIADOMOŚCI

Logo COP24: Konkurs dla studentów

redakcja   29.01.2018, przeczytano 668 razy
ilustracjastrzałka

W przyszłym roku Polska będzie gospodarzem najważniejszego forum dyskusji o światowej polityce klimatycznej – konferencji ONZ COP 24. Minister Środowiska ogłasza konkurs dla studentów kierunków artystycznych na projekt logo tego wydarzenia. Zwycięzca Konkursu otrzyma nagrodę w wysokości 12 000 zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-cop24:-konkurs-dla-studentow,35245,artykul.html

W Konferencji weźmie udział kilkadziesiąt tysięcy osób z całego świata, w tym głowy państw i ministrowie środowiska, politycy, reprezentanci organizacji pozarządowych oraz środowisk naukowych i sfery biznesu.

W ramach wydarzenia odbędą się: 24. Konferencja Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie Zmian Klimatu (COP24) wraz z 14. Spotkaniem Stron Protokołu z Kioto (CMP 14) oraz Konferencją stron służącą jako spotkanie stron Porozumienia Paryskiego (CMA 1).

B. Minister Środowiska Jan Szyszko tak zachęcał do udziału w konkursie: „Organizacja szczytu COP24, to wielkie, prestiżowe przedsięwzięcie, dlatego niezwykle ważnym jest nadanie mu odpowiedniej oprawy. Chciałbym, żeby logo tego wydarzenia towarzyszyło nie tylko samej konferencji, ale też tegorocznym do niej przygotowaniom. Wybrany przez zespół jurorów autor logo COP 24 otrzyma szansę promocji na arenie międzynarodowej, z tego względu tak istotne jest, aby zaprojektował je jeden ze studentów polskich uczelni artystycznych”.

Konkurs na logo konferencji COP24 jest skierowany do studentów kierunków artystycznych. Zwycięski projekt będzie stanowił podstawę do opracowania całego systemu identyfikacji wizualnej konferencji.

Na prace uczestników konkursu czekamy do 7 kwietnia br.

Źródło: Ministerstwo Środowiska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Polska kampania laureatem Mixx Awards IAB Europe
W prestiżowym konkursie Mixx Awards Europe 2018 laureat polskiej edycji konkursu – agencja VML otrzymała brązową statuetkę za kampanię The Missed Spaceflight. Nagrodę odebrali przedstawiciele agencji podczas uroczystej gali kongresu Interact w Mediolanie.
62. edycja Standout. Beautyword 2018 Dubai
62. edycja StandOUT. Beautyword 2018 prezentuje stoiska wybranych polskich wystawców Beautyworld Middle East, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23 edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.
MediaCom otrzymał tytuł Sieci Roku na Festival of Media Global Awards 2018, złota statuetka dla MediaCom Warszawa za polską kampanię Head & Shoulders to pierwsza od dłuższego czasu międzynarodowa nagroda przyznana agencji z Polski na festiwalu Festival of Media. Podczas festiwalowej gali sieć MediaCom zdobyła łącznie 19 nagród za kampanie na całym świecie.
Zespół kreatywny Viasat World z dwiema głównymi nagrodami na gali Promax BDA
Wiodący międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema głównymi nagrodami na prestiżowej gali Promax BDA Europe Awards. Impreza stanowi europejską edycję światowego konkursu promującego wybitne osiągnięcia w dziedzinie rozrywki, designu i marketingu.
ATS Display ze Złotym Wiązem w kategorii „Pracodawca Roku!”
W IV edycji konkursu Złoty Wiąz adresowanego do najprężniej działających oraz udzielających się społecznie organizacji na terenie Gminy Wiązowna, firma ATS Display została wyróżniona mianem Pracodawcy Roku.
 
sobota 26.05.2018, 66 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone