logo
WIADOMOŚCI

Logo COP24: Konkurs dla studentów

   29.01.2018, przeczytano 722 razy
ilustracjastrzałka

W przyszłym roku Polska będzie gospodarzem najważniejszego forum dyskusji o światowej polityce klimatycznej – konferencji ONZ COP 24. Minister Środowiska ogłasza konkurs dla studentów kierunków artystycznych na projekt logo tego wydarzenia. Zwycięzca Konkursu otrzyma nagrodę w wysokości 12 000 zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-cop24%3A-konkurs-dla-studentow,35245,artykul.html

W Konferencji weźmie udział kilkadziesiąt tysięcy osób z całego świata, w tym głowy państw i ministrowie środowiska, politycy, reprezentanci organizacji pozarządowych oraz środowisk naukowych i sfery biznesu.

W ramach wydarzenia odbędą się: 24. Konferencja Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie Zmian Klimatu (COP24) wraz z 14. Spotkaniem Stron Protokołu z Kioto (CMP 14) oraz Konferencją stron służącą jako spotkanie stron Porozumienia Paryskiego (CMA 1).

B. Minister Środowiska Jan Szyszko tak zachęcał do udziału w konkursie: „Organizacja szczytu COP24, to wielkie, prestiżowe przedsięwzięcie, dlatego niezwykle ważnym jest nadanie mu odpowiedniej oprawy. Chciałbym, żeby logo tego wydarzenia towarzyszyło nie tylko samej konferencji, ale też tegorocznym do niej przygotowaniom. Wybrany przez zespół jurorów autor logo COP 24 otrzyma szansę promocji na arenie międzynarodowej, z tego względu tak istotne jest, aby zaprojektował je jeden ze studentów polskich uczelni artystycznych”.

Konkurs na logo konferencji COP24 jest skierowany do studentów kierunków artystycznych. Zwycięski projekt będzie stanowił podstawę do opracowania całego systemu identyfikacji wizualnej konferencji.

Na prace uczestników konkursu czekamy do 7 kwietnia br.

Źródło: Ministerstwo Środowiska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

:Dobry Znak od Mastercard nagrodzony podczas Golden Drum
Kampania :Dobry Znak, realizowana w Polsce przez Mastercard we współpracy z McCann Worldgroup, została nagrodzona złotem w kategorii „Efektywność” na 25. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Ponadto, kampania znalazła się w ścisłym gronie finalistów również w dwóch innych kategoriach: „Outdoor” oraz „Zasięg”.
Golden Drum 2018: Znamy zwycięzców! „Niezniszczalna tęcza” nagrodzona
Za agencję odnoszącą największe sukcesy uznano w tym roku McCann Bucharest. Zwycięstwo w kategorii agencji sieciowych przypadło McCann Worldgroup. Jury doceniło także polską kampanię Niezniszczalna tęcza, nagradzając agencję 180heartbeats + JUNG v MATT Warszawa, która wyróżniona została także „Złotym Smokiem” przyznawanym w kategorii agencji niezależnych.
Konkurs na logo gminy Mosina
Burmistrz Gminy Mosina ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo Gminy Mosina wraz z księgą znaku.
Znamy zwycięzców konkursu Dimaq Uni
Wśród laureatów VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego znaleźli się studenci SGH, SGGW i UG. Nagrody w konkursie organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie zostały wręczone 18 października.
Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone