logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo dla Łodzi: do wygrania zlecenie za 50 tys. zł

   17.07.2011, przeczytano 4370 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs skierowany jest do osób i firm, które mają doświadczenie w tworzeniu systemu identyfikacji wizualnej. Nagrodą będzie zaproszenie laureata do negocjacji i opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla miasta, a następnie zastosowanie w na materiałach promocyjno-reklamowych. Kwota przewidziana dla zwycięzcy to 50 tysięcy złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-dla-lodzi%3A-do-wygrania-zlecenie-za-50-tys.-zl,12980,artykul.html

Regulamin dopuszcza także prace, które brały już udział we wcześniejszych konkursach.

Termin składania prac do 23 września br. Po tym terminie komisja złożona ze specjalistów z całej Polski wybierze laureata, a 6 grudnia Łódź otrzyma nowe logo i hasło promocyjne.

  • Tożsamość miasta – definicja:
    Industrialny, wielonarodowy i wielokulturowy rodowód buduje tożsamość Łodzi. Jego świadectwem jest dorobek intelektualny oraz zachowane i wyjątkowe w skali europejskiej historyczne dziedzictwo materialne. 

    Z dumą podejmujemy obowiązek ich ochrony i kontynuacji w duchu tolerancji, wolności, nowoczesności i twórczej kreacji. 

    Definicja powstała podczas konferencji jaka odbyła się w dniach 25-26 listopada 2005 r. w Muzeum Kinematografii z inicjatywy Fundacji Ulicy Piotrkowskiej i przy współudziale organizacyjnym Urzędu Miasta Łodzi i Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej.

  • Przemysły kreatywne - definicja:
    "Działania, które biorą się z kreatywności, innowacyjności i talentu, które mają zarazem potencjał tworzenia bogactwa oraz miejsc pracy." 

    Prezentacja - Przemysły kreatywne 

    Definicja powstała podczas spotkań grupy ekspertów powołanych do współpracy przy wdrażaniu Strategii Marki Łódź w ramach Zespołu ds. wdrażania startegii.

Pliki do pobrania:

Źródło: Urząd Miasta Łodzi

bip.uml.lodz.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764