logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo dźwiękowe Leszka Możdżera w kampanii SKOK Ubezpieczenia

  PR 12.10.2012, przeczytano 1374 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna kampania SKOK Ubezpieczenia promująca nowy produkt w ofercie firmy – ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków. Promocja wkomponowana została w kreacje reklamowe oferowanych dotychczas: ubezpieczeń mieszkaniowych, komunikacyjnych i podróżnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-dzwiekowe-leszka-mozdzera-w-kampanii-skok-ubezpieczenia,16923,artykul.html

W nowej odsłonie kampanii SKOK Ubezpieczenia, promującej produkty i wizerunek firmy, ponownie uczestniczy Artur Żmijewski wraz z „załogą SKOK” uosabiającą szybką, prostą i perfekcyjną likwidację szkód. Ponownie też reklamy telewizyjne i radiowe wieńczy logo dźwiękowe skomponowane przez Leszka Możdżera.

Spoty telewizyjne, radiowe i kreacje graficzne informują, iż dotychczasowa oferta ubezpieczeń mieszkaniowych, komunikacyjnych i podróżnych wzbogacona została o ubezpieczenia NNW dostępne w sieci niemal 2000 placówek SKOK na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem infolinii i internetowego serwisu transakcyjnego skokubezpieczenia24.pl. Zdywersyfikowane źródła sprzedaży SKOK Ubezpieczenia wspomaga aplikacja mobilna – m.skokubezpieczenia24.pl, przez którą dostępne są ubezpieczenia podróżne, zaś wkrótce dystrybucję polis usprawnią także agenci mobilni wyposażeni w tablety. Szybkie dotarcie do klienta i redukcja formalności do niezbędnego minimum stanowić mają kolejny wyznacznik jakości SKOK Ubezpieczenia.

Promocja ubezpieczeń NNW na antenie telewizji oparta jest o trzy wersje spotów o długości 30 sekund. Spoty emitowane są w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP kanały tematyczne, Polsat, Polsat kanały tematyczne, Discovery, TV Trwam oraz w kanałach tematycznych z portfolio AtMedia. Spoty radiowe obecne są w Radiu Zet, stacjach lokalnych pakietu Barometr Plus i w Pierwszym Programie Polskiego Radia. Kampania prasowa obejmie swoim zasięgiem następujące tytuły: Dziennik Gazeta Prawna, Uważam Rze, Fakt, Przegląd Sportowy, Sport, Super Express, Gość Niedzielny, Tygodnik Katolicki „Niedziela”. Równolegle kampania promocyjna SKOK Ubezpieczenia prowadzona jest w internecie.

Materiały reklamowe dotyczące kampanii (plakaty, ulotki, naklejki) dostępne są w sieci oddziałów SKOK w całej Polsce, w których można skorzystać z oferty SKOK Ubezpieczenia. Ponadto na ponad 500 monitorach LCD w oddziałach Kasy Stefczyka prezentowane są spoty telewizyjne promujące akcję. Kampania potrwa do 4 listopada br. Za kreację oraz plan akcji promocyjnej, w tym zakup mediów odpowiada Apella SA.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764