logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo JF Legal w prestiżowym zestawieniu Modern Heraldry

  PR 21.08.2017, przeczytano 904 razy
ilustracjastrzałka

Identyfikacja wizualna firmy to niezwykle ważny element służący kreowaniu wizerunku marki firmy. Powinna być spójna, wyróżniająca się spośród konkurencji i zapadająca w pamięć. Dlatego właśnie kancelaria prawna JF Legal zdecydowała się powierzyć stworzenie swojego logo znanemu studiu graficznemu Dmowski & Co.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-jf-legal-w-prestizowym-zestawieniu-modern-heraldry,33447,artykul.html

Naszym celem jest zagwarantowanie naszym klientom najwyższej jakości usług. Dbamy o to we wszystkich możliwych aspektach – również w zakresie estetyki i jakości naszej identyfikacji wizualnej. W tej sytuacji nawiązanie współpracy ze znanym studiem graficzny Dmowski & Co było dla nas oczywistym wyborem. – powiedział Marcin Jakubaszek, wspólnik zarządzający JF Legal. – Jesteśmy dumni, że nasze logo znalazło się w prestiżowym zestawieniu Modern Heraldry.

Modern Heraldry: Seals, Stamps, Crests & Shields to wszechstronny i obszerny przewodnik po ponad 350 znakach towarowych, opartych  na heraldycznej symbolice, starannie dobranej ze zgłoszeń z całego świata. Logo JF Legal jest prezentowane obok prac Anagrama, Atipus, Bielke+Yang, Olle Eksell, Toko, Paris+Hendzel Studio, dn&co., Firmalt, Tsto, Werklig, Greenspace  i wielu innych.

Źródło: JF Legal

www.jflegal.pl

Dodatkowe informacje:

JF Legal jest kancelarią oferującą swoim klientom kompleksowe doradztwo prawne. Wiodącą specjalizacją jest szeroko rozumiany obszar prawa nieruchomości. JF Legal oferuje swoim klientom wszechstronną obsługę prawną.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764