logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo JF Legal w prestiżowym zestawieniu Modern Heraldry

  PR 21.08.2017, przeczytano 910 razy
ilustracjastrzałka

Identyfikacja wizualna firmy to niezwykle ważny element służący kreowaniu wizerunku marki firmy. Powinna być spójna, wyróżniająca się spośród konkurencji i zapadająca w pamięć. Dlatego właśnie kancelaria prawna JF Legal zdecydowała się powierzyć stworzenie swojego logo znanemu studiu graficznemu Dmowski & Co.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-jf-legal-w-prestizowym-zestawieniu-modern-heraldry,33447,artykul.html

Naszym celem jest zagwarantowanie naszym klientom najwyższej jakości usług. Dbamy o to we wszystkich możliwych aspektach – również w zakresie estetyki i jakości naszej identyfikacji wizualnej. W tej sytuacji nawiązanie współpracy ze znanym studiem graficzny Dmowski & Co było dla nas oczywistym wyborem. – powiedział Marcin Jakubaszek, wspólnik zarządzający JF Legal. – Jesteśmy dumni, że nasze logo znalazło się w prestiżowym zestawieniu Modern Heraldry.

Modern Heraldry: Seals, Stamps, Crests & Shields to wszechstronny i obszerny przewodnik po ponad 350 znakach towarowych, opartych  na heraldycznej symbolice, starannie dobranej ze zgłoszeń z całego świata. Logo JF Legal jest prezentowane obok prac Anagrama, Atipus, Bielke+Yang, Olle Eksell, Toko, Paris+Hendzel Studio, dn&co., Firmalt, Tsto, Werklig, Greenspace  i wielu innych.

Źródło: JF Legal

www.jflegal.pl

Dodatkowe informacje:

JF Legal jest kancelarią oferującą swoim klientom kompleksowe doradztwo prawne. Wiodącą specjalizacją jest szeroko rozumiany obszar prawa nieruchomości. JF Legal oferuje swoim klientom wszechstronną obsługę prawną.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.
“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 
White Toner Academy powraca do Polski
White Toner Academy to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez producenta papierów termotransferowych Forver. W zeszłym roku polska odsłona WTA odbyła się we współpracy z API.PL i OKI. Ze względu na duże zainteresowanie White Toner Academy powraca do Polski – tym razem jako jedne z zajęć w ramach cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0.
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24
Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.
Historia gier wideo ożywiona przez Panasonic w Oxo Museo
W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii audio-wizualnej, muzeum stworzyło przestrzeń immersyjną 360º, która przenosi odwiedzających w sam środek wirtualnego świata gier.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764