logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo linii Emirates na turniejach tenisowych ATP

  PR 25.11.2015, przeczytano 594 razy
ilustracja

24 listopada 2015 r. – Linie Emirates i organizacja ATP rozszerzyły zakres współpracy. Od 2016 r. przewoźnik będzie wspierać turnieje tenisowe ATP World Tour jako „Premier Partner”. Pięcioletnie porozumienie jest największą umową sponsorską w historii ATP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-linii-emirates-na-turniejach-tenisowych-atp,26649,artykul.html

Jako oficjalny przewoźnik i „Premier Partner” ATP World Tour, linie Emirates zyskują prawa do prowadzenia spójnych, globalnych działań marketingowych na jeszcze większą skalę. Jednym z ich elementów będzie prezentacja logo przewoźnika na charakterystycznych siatkach tenisowych podczas 60 turniejów w 29 krajach na 6 kontynentach. Przekaz trafi do grupy liczącej ponad 800 milionów osób na całym świecie. W ostatnich latach turnieje przyciągały rekordową widownię  – w sezonie średnio oglądały je 4,3 mln kibiców na kortach i ponad 880 mln widzów przed telewizorami.

Ponadto podczas turniejów linie Emirates zaoferują kibicom specjalną platformę, dzięki której  będą mogli doświadczyć niezrównanej jakości obsługi. Oprócz tego będą mogli również uczestniczyć w szeregu akcji na oficjalnej stronie ATPWorldTour.com, najpopularniejszym portalu tenisowym na świecie, którego liczba odwiedzin w ciągu roku przekracza 325 milionów.

Przewiduje się, że sezon 2015 ATP World Tour, który zamyka turniej Barclays ATP World Tour Finals na stadionie O2 w Londynie w najbliższą niedzielę, będzie rekordowym pod względem oglądalności w skali roku.

Linie Emirates są partnerem Platinum ATP World Tour od 2013 roku, a także sponsorem tytularnym rankingów ATP. Zgodnie z nową umową przewoźnik zajmie pozycję „Partner Premium”, która dotychczas zarezerwowana była dla meksykańskiej marki piwa Corona. Umowa sponsorska z tym partnerem wygaśnie z końcem 2015 roku. 

Wśród imprez tenisowych sponsorowanych przez Emirates znajdują się największe wydarzenia w sezonie, m.in. turnieje wielkoszlemowe Australian Open, Roland Garros i US Open, Emirates Airline US Open Series, Australian Open Series, rankingi ATP, Dubai Tennis Championships (ZEA), Barcelona Open (Hiszpania) i Rogers Cup (Kanada).

Źródło: Emirates

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764