logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Logo ma być ładne?

  PR 08.07.2016, przeczytano 958 razy
ilustracja

Logotypy zazwyczaj oceniamy przez pryzmat naszego gustu, taka praktyka jest dość powszechna nawet w samej branży. Niestety, rzadko przy tym bierzemy pod uwagę, że oceniane przez nas logotypy nie są adresowane do nas, bo po prostu nie jesteśmy grupą docelową marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-ma-byc-ladne,29235,artykul.html

Adam Lis / Papajastudio:
Logotyp powinien oddawać ducha marki, przekazywać jej USP, a także uwzględniać to, kto jest jej klientem. Marki ewoluują, zmieniają się ich produkty i technologie, jakie wykorzystują, co jest konieczne, by odpowiedzieć na potrzeby klientów. Tę zmianę powinna odzwierciedlać także komunikacja marki, której nieodłącznym elementem jest logotyp. Identyfikacja wizualna firmy powinna uwzględniać wartości, z jakimi marka ma być kojarzona, a także potrzeby jej obecnych i przyszłych odbiorców. Należy także pamiętać, że logo nie powinno być wynikową czasowej mody czy gustu projektanta lub decydenta, bo takie działania prowadzą do rozmycia marki, co w konsekwencji wpływa negatywnie na jej rozpoznawalność i wyniki. 

David Airey światowej sławy projektant twierdzi, że zaprojektować logo może każdy, nie każdy potrafi jednak zaprojektować odpowiednie logo.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764