logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo PGE na Stadionie Narodowym: Umowa na 5 lat

  PR 16.07.2015, przeczytano 2102 razy
ilustracja

PGE Polska Grupa Energetyczna została partnerem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie. Od dziś najnowocześniejsza arena wielofunkcyjna w Polsce nosi nazwę PGE Narodowy. Umowę pomiędzy operatorem stadionu – spółką PL.2012+, a PGE Polską Grupą Energetyczną, podpisano na pięć lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-pge-na-stadionie-narodowym%3A-umowa-na-5-lat,25436,artykul.html

Podpisy pod najbardziej prestiżowym kontraktem sponsoringowym w Polsce złożono 10 lipca 2015 r. Tym samym stadion, który do dziś odwiedziło ok. 4 mln gości biorących udział w blisko 700 wydarzeniach sportowych, rozrywkowych, biznesowych oraz kulturalnych, przez następne pięć lat będzie nosił nazwę PGE Narodowy. Partner tytularny stadionu, PGE Polska Grupa Energetyczna, to największe przedsiębiorstwo sektora elektroenergetycznego w Polsce. 40 proc. prądu płynącego z gniazdek polskich domów i przedsiębiorstw wyprodukowały elektrownie z Grupy PGE.

W ciągu trzech lat Stadion Narodowy trafił do piątki najlepiej zarządzanych stadionów w Europie. Razem z PGE wykorzystamy wszystkie atuty naszych marek tworząc zupełnie nową jakość – PGE Narodowy. Nie ma drugiego obiektu, który byłby w stanie wygenerować tak dużo pozytywnej energii. To wszystko sprawia, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron i modelowa umowa naming rights – mówi Tomasz Półgrabski, prezes spółki PL.2012+.

Umowa z PL.2012+ to kolejny krok do zrealizowania naszego głównego celu działań marketingowych, czyli osiągnięcia takiego poziomu świadomości i rozpoznawalności marki PGE, by każdy Polak nie tylko znał markę PGE, ale przede wszystkim chciał być jej klientem. PGE, jako największa grupa kapitałowa w branży elektroenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich. Na całym świecie najlepsi łączą siły z najlepszymi – mówi Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Od 2014 roku Stadion Narodowy to samofinansujące się przedsiębiorstwo, a pozyskanie partnera tytularnego jest kolejnym etapem w rozwoju potencjału biznesowego cieszącego się niesłabnącą popularnością obiektu. Doświadczenie spółki PL.2012+ i współpraca z PGE Polską Grupą Energetyczną – marką, która od lat angażuje się w sponsoring sportu i wydarzeń kulturalnych na najwyższym poziomie, stanowią gwarancję sukcesu PGE Narodowego w kolejnych latach. Współpraca dwóch silnych, rozpoznawalnych i cenionych marek przyniesie korzyść obydwu stronom umowy, a przede wszystkim milionom kibiców, którzy będą odwiedzać PGE Narodowy.

Umowę zawarto do 10 października 2020 r. z możliwością jej przedłużenia. Nazwa PGE Narodowy obowiązuje od momentu podpisania umowy.

Źródło: Stadion Narodowy w Warszawie

www.stadionnarodowy.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764