logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo Pocztex w nowej odsłonie

  PR 13.09.2021, przeczytano 535 razy
ilustracja

Nowa identyfikacja wizualna to początek modyfikacji usługi Pocztex, której celem jest wzmocnienie pozycji Poczty Polskiej na rynku KEP (kurier, ekspres, paczka) oraz e-commerce. Unowocześniony znak graficzny będzie widoczny w komunikacji marki oraz na strojach i samochodach kurierów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-pocztex-w-nowej-odslonie,392968,artykul.html

Poczta Polska odświeża markę Pocztex. Subtelne zmiany w wyglądzie charakterystycznego logo służą lepszemu dopasowaniu do aktualnych trendów. Celem jest także wzmocnienie pozycjonowania marki w nowoczesnych kanałach komunikacji. Biało-czerwone skrzydło widniejące w nowym znaku z jednej strony symbolizuje dynamikę i szybkość, a z drugiej wyraźnie akcentuje 100% polski kapitał marki. Pocztex zyskuje nowoczesną, lekką i biznesową architekturę identyfikacji wizualnej. Jest to istotny zabieg przeciwdziałający starzeniu się designu, który pozwala dostosować go do zmieniających się estetycznych preferencji klientów. Wizualne odświeżenie logo nie jest jedyną zmianą, jaką Poczta Polska zastosuje w Pocztexie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, usługa przejdzie wielopłaszczyznową transformację. Pierwszym, widocznym zabiegiem, jest właśnie nowy znak graficzny.

– Rozwój usług kurierskich to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej, obok usług logistycznych i cyfrowych. Musimy odpowiadać na potrzeby naszych klientów, stąd szereg zmian zaplanowanych w tym roku, których wdrażanie właśnie rozpoczęliśmy. Poczta jest jedynym polskim podmiotem kurierskim działającym w naszym kraju, nowe biało-czerwone barwy Pocztex będą to podkreślać – mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej S.A.

Jednym z elementów, które bezpośrednio przyczynią się do zmiany jakościowej w usłudze Pocztex, jest wdrażana właśnie nowa sieć połączeń. Przemodelowanie procesów umożliwi świadczenie usługi wyższym standardzie. Dodatkowo w ciągu kolejnych trzech lat Spółka planuje przeznaczyć 1,2 mld zł na inwestycje w zakresie automatyzacji, cyfryzacji i rozbudowy architektury sieci logistycznej, co pozwoli utrwalić pozycję rynkową marki.  

– W tym roku Poczta wprowadzi nowy format usług kurierskich Pocztex. Zmiany w usłudze, nowa jakość i nowy wizerunek. To wszystko w ramach dynamicznej walki o udział w rynku KEP. Klienci otrzymają uproszczoną, znacznie bardziej dopasowaną do ich potrzeb ofertę, w nowym standardzie. Działania w zakresie nowego Pocztexu już się rozpoczęły. Intensywnie pracujemy nad logistyką, tak aby wszystkie przesyłki kurierskie doręczać zgodnie z oczekiwaniami sklepów internetowych i ich klientów – zaznacza Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej S.A.

Średnioroczne wzrosty rynku KEP na poziomie 15–16% tworzą dogodne warunki do rozwoju usług kurierskich. Konsekwentne zwiększanie liczby punktów odbioru przesyłek czy wprowadzanie prokonsumenckich zmian w Pocztexie umożliwią pełniejsze wykorzystanie potencjału, jakim dysponuje największa spółka logistyczna w kraju. Dzięki modernizacji infrastruktury i optymalizacji procesów, jakość usług świadczonych przez Pocztę Polską sukcesywnie wzrasta. Od września br. Spółka komunikuje kierunek zmian benefitami: blisko, szybko, wygodnie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Poczta Polska S.A.

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764