logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo Polski: Wybór sprężyny potwierdza słuszność naszej linii...

   17.12.2014, przeczytano 2943 razy
ilustracjastrzałka

Powoli opadają emocje po rywalizacji trzech koncepcji logo Polski, na które mieliśmy możliwość zagłosować przez ostatnie dwa miesiące. Przewagę zdobyła sprężyna przypominająca nieco dymek, deklasując sprężynę opracowaną pierwotnie w Zasadach Komunikacji marki POLSKA. Mimo przedłużenia terminu zakończenia głosowania, udział wzięło w nim zaledwie 187 tys. Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-polski%3A-wybor-sprezyny-potwierdza-slusznosc-naszej-linii...,23526,artykul.html

Organizatorzy – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Pracodawcy RP - wydali następujące oświadczenie:

W dniach od 14 października do 14 grudnia Polacy oddawali swoje głosy na jeden z trzech projektów logo, które wskazano jako potencjalny znak handlowy naszego kraju. Kampania wywołała bardzo ważną i szeroko zakrojoną debatę publiczną na temat ujednolicenia identyfikacji wizualnej naszego kraju. Projekt spotkał się z licznymi głosami poparcia, ale również krytyki. W opiniach Polaków przeważał pogląd o słuszności przyjęcia idei zawartych w Zasadach Komunikacji marki POLSKA, z sugestią dalszej pracy nad samą egzekucją w zakresie projektów logotypów. Dlatego dokument ten będzie punktem wyjściowym w dalszym procesie prowadzenia dialogu społecznego oraz procesu informacyjno-edukacyjnego w obszarze brandingu narodowego. Zapraszamy wszystkie środowiska do wyrażania opinii, prowadzenia dyskusji i konsultacji wokół poszukiwania symbolu handlowego dla marki POLSKA. Wasz wkład będzie nieoceniony w procesie ujednolicenia identyfikacji wizualnej naszego kraju.

Jak widzimy, efekty dotychczasowych prac przestały być traktowane jako punkt "dojścia", a mają być punktem "wyjściowym" do dalszego "dialogu". I bardzo dobrze, że organizatorzy przypomnieli sobie o tym ostatnim słowie. Szkoda, że o nim nie pamiętano przystępując do prac, a potem proponując uszczęśliwienie nas sprężyną i pozory możliwości wyboru.

Źródło: Signs.pl

logodlapolski.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Cyt:"... Szkoda, że o nim nie pamiętano przystępując do prac..."
Pewnie żyjąc w oparach samouwielbienia zatraca się zdolność racjonalnej oceny rzeczywistości.
Ciekawe jak głębokie będzie to otrzeźwienie.

,

Tytuł newsa brzmi jak wyjęty z filmiku o polskim logo: https://www.youtube.com/watch?v=6xgg1HXJQ9c
:)))

avatar użytkownika
,

Co za bełkot... srali ****, będzie wiosna, będzie trawa pięknie rosła.

avatar użytkownika
,

a wy dalej myslicie ze to ma miec jakis sens? poza wyludzeniem kaski ?

avatar użytkownika
,

Tragedia nie mogę na to patrzeć.

avatar użytkownika
,

mnie od początku nie podobała się ta cała akcja

Najnowsze w tym dziale

Upominki świąteczne - propozycje marki Nobilia
Przed nami jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku – Boże Narodzenie. Z tej okazji marka Nobilia stworzyła wyjątkowe zestawy z myślą o nadchodzącym sezonie świątecznym. Każda z powstałych kompozycji jest unikatowa, zaprojektowana w ścisłej współpracy z prestiżowymi markami, często niszowymi i cenionymi za swoje rzemieślnicze podejście oraz...
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.
Radaway zachęca do samobadania pod prysznicem
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Radaway, czołowy polski producent kabin prysznicowych, organizuje z tej okazji wyjątkową akcję edukacyjną. Współpraca z Federacją, wspierającą kobiety walczące z tą chorobą, ma na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę nowotworową oraz zachęcenie do regularnego samobadania. Inicjatywa promuje nawyk kontrolowania...
Platige Image nagrodzone na gali The Best Annual Report 2023
Podczas prestiżowej Gali „The Best Annual Report 2023” Platige Image zostało wyróżnione dwoma nagrodami za raporty finansowe, co podkreśla zaangażowanie spółki w utrzymywanie najwyższych standardów w zakresie transparentności finansowej i komunikacji korporacyjnej.
Clarins Polska przedłuża kontrakt z Małgorzata Rozenek-Majdan
Polski dystrybutor marki Clarins kontynuuje współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764