logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo Polski: Wybór sprężyny potwierdza słuszność naszej linii...

   17.12.2014, przeczytano 2752 razy
ilustracjastrzałka

Powoli opadają emocje po rywalizacji trzech koncepcji logo Polski, na które mieliśmy możliwość zagłosować przez ostatnie dwa miesiące. Przewagę zdobyła sprężyna przypominająca nieco dymek, deklasując sprężynę opracowaną pierwotnie w Zasadach Komunikacji marki POLSKA. Mimo przedłużenia terminu zakończenia głosowania, udział wzięło w nim zaledwie 187 tys. Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-polski%3A-wybor-sprezyny-potwierdza-slusznosc-naszej-linii...,23526,artykul.html

Organizatorzy – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Pracodawcy RP - wydali następujące oświadczenie:

W dniach od 14 października do 14 grudnia Polacy oddawali swoje głosy na jeden z trzech projektów logo, które wskazano jako potencjalny znak handlowy naszego kraju. Kampania wywołała bardzo ważną i szeroko zakrojoną debatę publiczną na temat ujednolicenia identyfikacji wizualnej naszego kraju. Projekt spotkał się z licznymi głosami poparcia, ale również krytyki. W opiniach Polaków przeważał pogląd o słuszności przyjęcia idei zawartych w Zasadach Komunikacji marki POLSKA, z sugestią dalszej pracy nad samą egzekucją w zakresie projektów logotypów. Dlatego dokument ten będzie punktem wyjściowym w dalszym procesie prowadzenia dialogu społecznego oraz procesu informacyjno-edukacyjnego w obszarze brandingu narodowego. Zapraszamy wszystkie środowiska do wyrażania opinii, prowadzenia dyskusji i konsultacji wokół poszukiwania symbolu handlowego dla marki POLSKA. Wasz wkład będzie nieoceniony w procesie ujednolicenia identyfikacji wizualnej naszego kraju.

Jak widzimy, efekty dotychczasowych prac przestały być traktowane jako punkt "dojścia", a mają być punktem "wyjściowym" do dalszego "dialogu". I bardzo dobrze, że organizatorzy przypomnieli sobie o tym ostatnim słowie. Szkoda, że o nim nie pamiętano przystępując do prac, a potem proponując uszczęśliwienie nas sprężyną i pozory możliwości wyboru.

Źródło: Signs.pl

logodlapolski.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Cyt:"... Szkoda, że o nim nie pamiętano przystępując do prac..."
Pewnie żyjąc w oparach samouwielbienia zatraca się zdolność racjonalnej oceny rzeczywistości.
Ciekawe jak głębokie będzie to otrzeźwienie.

brak ikonki
,

Tytuł newsa brzmi jak wyjęty z filmiku o polskim logo: https://www.youtube.com/watch?v=6xgg1HXJQ9c
:)))

avatar użytkownika
,

Co za bełkot... srali ****, będzie wiosna, będzie trawa pięknie rosła.

avatar użytkownika
,

a wy dalej myslicie ze to ma miec jakis sens? poza wyludzeniem kaski ?

avatar użytkownika
,

Tragedia nie mogę na to patrzeć.

avatar użytkownika
,

mnie od początku nie podobała się ta cała akcja

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764