logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo STS nielegalne w Norwegii. Zastąpi je hasło

  PR 12.08.2024, przeczytano 252 razy
ilustracja

Jaga zagra w strojach ze słowami wsparcia swoich kibiców zamiast logo STS. Dlaczego?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-sts-nielegalne-w-norwegii.-zastapi-je-haslo,405310,artykul.html

Jagiellonia Białystok szykuje się do rewanżowego starcia z FK Bodø/Glimt. Spotkanie z mistrzami Norwegii rozpocznie się we wtorek o godz. 19. I – co ciekawe – zamiast logo STS na rękawku, zawodnicy Jagi wystąpią z opaskami na ramieniu z hasłem „Wiara, siła, wola walki w nas, na LIGĘ MISTRZÓW przyszedł czas!”. Skąd taka zmiana?

W związku z obowiązującymi w Norwegii przepisami, zabronione jest tam reklamowanie nielicencjonowanych w kraju bukmacherów. STS, będący sponsorem Jagiellonii, postanowił rozwiązać tę sprawę inaczej niż do tej pory, gdy w latach ubiegłych swój logotyp zazwyczaj zamieniał na logo Fundacji Sport Twoją Szansą. – STS zawsze respektował regulacje prawne, ale tym razem do kwestii podmiany logotypu podeszliśmy w innowacyjny i angażujący kibiców sposób – mówi Paweł Sikora, Head of PR&Sponsorship w STS. O co chodzi?

Marka na swoim profilu instagramowym zapytała fanów białostockiego klubu o to, jakie hasło wspierające Jagę powinno pojawić się na opaskach zasłaniających logo STS. Kryterium wyboru była liczba polubień pod komentarzem z propozycją. I tak blisko 400 głosów zebrała propozycja: „Wiara, siła, wola walki w nas, na LIGĘ MISTRZÓW przyszedł czas” i to właśnie takie hasło znajdzie się na opaskach, które zawodnicy Jagielloni będą mieli na ramieniu. Osoba, której sentencja zwyciężyła, otrzyma w nagrodę od STS opaskę meczową, koszulkę wybranego zawodnika Jagielloni z autografem oraz zaproszenie na dowolny mecz pucharowy mistrza Polski.

– Chcieliśmy w prosty, ale przede wszystkim kreatywny i angażujący kibiców sposób wykorzystać konieczność zmiany logotypu STS w meczu z FK Bodø/Glimt. Oddaliśmy więc kibicom zarówno możliwość wymyślenia hasła wspierającego piłkarzy, jak i możliwość wyboru tego hasła, gdyż to właśnie fani zawsze są przysłowiowym dwunastym zawodnikiem swojego klubu dzięki swojemu wsparciu. A my, jako zaangażowany sponsor, kolejny raz zrealizowaliśmy z nimi wspólną akcję – mówi Paweł Sikora.

Nielegalni bukmacherzy wciąż dużym problemem

W Polsce prawo jest podobne do tego w Norwegii. U nas również nie mogą reklamować się niezarejestrowani w kraju bukmacherzy. Nie wszystkie zagraniczne firmy podchodzą jednak do tego w pełni poważnie. Polskie prawo łamał m.in. austriacki klub TSV Hartberg, który w Gliwicach promował jedno z kasyn. Podobnie cypryjska Omonia Nikozja, która w spotkaniu z Legią zagrała w strojach z logo nielegalnego bukmachera – Fonbet. A podobnych przykładów było znacznie więcej.

Jak wynika z raportu przygotowanego przez firmę EY, szara strefa w branży bukmacherskiej online to kilkadziesiąt procent polskiego rynku.

Źródło: STS S.A.

www.sts.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764