logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo zondacrypto na koszulkach Pogoni Szczecin

  PR 14.08.2024, przeczytano 579 razy
ilustracja

Pogoń Szczecin i firma zondacrypto zawarły umowę o współpracy, według której lider wśród giełdy kryptowalut regionu Europy Środkowo-Wschodniej został partnerem kluczowym szczecińskiego klubu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-zondacrypto-na-koszulkach-pogoni-szczecin,405345,artykul.html

Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że zostaliśmy sponsorem tak wspaniałego klubu jak Pogoń Szczecin. Negocjacje były krótkie. Szybko udało nam się dopiąć wszelkie niezbędne formalności. Nie chcemy być pasywnym partnerem, ale działać wspólnie bardzo aktywnie” - powiedział Przemysław Kral, prezes zondacrypto.

Firma otrzymała tytuł oficjalnego partnera kluczowego szczecińskiego klubu. Marka zondacrypto ogłoszona została także oficjalną giełdą kryptowalut Pogoni.

Bardzo się cieszę z tej kooperacji. Negocjacje były krótkie, ponieważ od samego początku doskonale się rozumieliśmy. Mamy dobre narzędzia, w tym infrastrukturalne, by w naszym środowisku przedstawiać firmę zondacrypto, największą giełdę w naszej części Europy” - przekazał Jarosław Mroczek, prezes zarządu Pogoni Szczecin.

Otwartość „Portowców” na nowe technologie finansowe podkreślał Dawid Sendecki, dyr. ds. Ryzyka i Compliance w zondacrypto.

Pogoń dała się poznać jako bardzo efektywny zespół. W trakcie naszych rozmów dało się odczuć otwartość na innowacyjność finansową. Chcemy dementować mity, które urosły wokół kryptowalut, i wspólnie edukować społeczeństwo w zakresie naszej branży” - wyjaśnił Dawid Sendecki.

Zgodnie z zapisami umowy, pierwszy zespół Pogoni będzie występował z logotypem „zondacrypto” na przodzie koszulek meczowych. Logo oficjalnej giełdy kryptowalut Pogoni będzie wyświetlane w trakcie meczów ligowych - na bandach LED i telebimie, a także umieszczone na klubowej odzieży, oficjalnej stronie internetowej Pogoni oraz w jej mediach społecznościowych.

Źródło: zondacrypto

Dodatkowe informacje:

zondacrypto to wywodząca się z Polski organizacja, jedna z największych, regulowanych giełd kryptowalut w Europie. Organizacja została stworzona przez grupę inwestorów i programistów, a na rynku funkcjonuje od 2014 r. Dziś ma 1,3 miliona aktywnych użytkowników, których działania w latach 2021-24 wygenerowały 37 milionów euro przychodów.

Początkowo funkcjonowała jako giełda bitcoin, żeby z czasem przerodzić się w platformę wielowalutową, oferującą ponad 70 czołowych kryptowalut w parach z tradycyjnymi walutami (EUR, USD i PLN), stablecoinami (USDT i USDC) oraz BTC i ETH. Posiada licencje operacyjne we Włoszech, na Litwie, Słowacji, w Estonii i Kanadzie.

zondacrypto aktywnie angażuje się w sponsoring sportu, współpracując m.in. z Juventusem Turyn czy Atalantą Bergamo. Na polskim rynku - oprócz Pogoni - wspiera Raków Częstochowa. zondacrypto sponsoruje również wyścigi kolarskie: Giro d’Italia i Tour de Pologne. Ambasadorami giełdy są Wojciech Szczęsny, David Trezeguet i Giorgio Chiellini. zondacrypto sponsoruje także kolarskiego mistrza świata Gran Fondo, Wojciecha Szczepanika.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radamed i EasyDocs w portfolio Triple PR
Agencja Triple PR rozszerza swoje portfolio o dwóch nowych klientów: platformę telemedyczną Radamed oraz EasyDocs, narzędzie do automatyzacji procesów administracyjnych, rozliczeń oraz księgowości w modelu SaaS. Obie marki oferują nowoczesne rozwiązania, które transformują tradycyjne usługi poprzez zaawansowaną cyfryzację. Nawiązane współprace wykraczają poza klasyczne...
Lewandowski kontra Probierz - czy sponsorzy zareagują? Analiza IMM
Konflikt piłkarza Roberta Lewandowskiego i selekcjonera polskiej reprezentacji Michała Probierza przyciągnął uwagę internautów. Według zespołu analityków Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) większość fanów drużyny opowiedziało się w tym sporze za Lewandowskim. Ponadto sprawa odbiła się szerokim echem w mediach, co może realnie wpłynąć na wizerunek kadry narodowej oraz...
Poznaj PPP – Kaktus i Żabka wspierają projekt Młode Głowy
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej odpowiada na rosnące potrzeby psychiczne młodych ludzi i ich bliskich, promując zasady Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego (PPP). Jednym z działań w ramach kampanii jest nowa inicjatywa „Poznaj PPP” – edukacyjna akcja realizowana we współpracy z markami Kaktus i Żabka, które zaangażowały się w projekt,...
Samsung: nowy ambasador marki i partnerstwo z targami Art Basel
Już w najbliższy czwartek [1] rozpoczynają się znane na całym świecie prestiżowe targi sztuki Art Basel w Bazylei, które potrwają do 22 czerwca br. Samsung jest oficjalnym partnerem tego międzynarodowego wydarzenia i pełni rolę „Official Art TV” podczas wszystkich edycji – w Bazylei, Hongkongu, Paryżu jak i Miami Beach. Współpraca...
Rodzina, znajomi, eksperci, influencerzy, politycy? Autorytety w kryzysie zaufania
W czasach, gdy świat wymaga od nas opinii na każdy temat, a dezinformacja jest realnym problemem, Polacy najchętniej sięgają po zaufane źródła, czyli rodzinę, znajomych i przyjaciół. Jak pokazuje badanie Human Answer Institute i Zymetrii, nie naukowcom i ekspertom, a właśnie bliskim ufamy najbardziej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764