logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lokalna oferta AMS w kampanii #AMSposąsiedzku

  PR 18.09.2020, przeczytano 627 razy
ilustracjastrzałka

Od połowy września 2020 r. na ulicach 8 największych polskich miast można zobaczyć nową kampanię wizerunkową AMS – #AMSpoSąsiedzku skierowaną do lokalnych przedsiębiorców. Na nośnikach reklamy zewnętrznej pracownicy AMS opowiadają sąsiadom o swoich pasjach i zainteresowaniach oraz zachęcają do skorzystania z dedykowanej im oferty #AMSpoSąsiedzku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lokalna-oferta-ams-w-kampanii-amsposasiedzku,388487,artykul.html

Ania, Martyna, Dorota, Damian, Maciek, Aneta, Patrycja i Monika - to pracownicy AMS, którzy na co dzień współpracują z lokalnymi i ogólnopolskimi firmami, promując ich usługi i produkty na nośnikach reklamy zewnętrznej. Doradzają i koordynują realizację kampanii reklamowych zgodnie z oczekiwaniami klientów.

Akcja #AMSpoSąsiedzku jest okazją do wzajemnego poznania się z przedsiębiorcami i zaproponowania im kompleksowej oferty kampanii reklamowej skierowanej do lokalnej społeczności.

 – W kampanii #AMSpoSąsiedzku nasi pracownicy opowiadają o swoich zainteresowaniach i pasjach, często związanych z miastem, w którym mieszkają i pracują – mów Zbigniew Kaczmarek, Dyrektor Działu Sprzedaży Bezpośredniej i Agencyjnej AMS. – To doskonała okazja, by zbliżyć się do odbiorców, pokazać tę najważniejszą stronę naszej firmy – ludzi i jednocześnie przedstawić w praktyce, jakie możliwości daje reklama zewnętrzna – dodaje.

ilustracjastrzałka

Kampania #AMSpoSąsiedzku to 8 różnych layoutów prezentowanych w 8 miastach (Warszawa, Wrocław, Tychy, Gdańsk, Łódź, Kraków, Szczecin, Poznań) na nośnikach Premium Citylight, Digital Citylight i Digital Indoor.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764