logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lokalna oferta AMS w kampanii #AMSposąsiedzku

  PR 18.09.2020, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka

Od połowy września 2020 r. na ulicach 8 największych polskich miast można zobaczyć nową kampanię wizerunkową AMS – #AMSpoSąsiedzku skierowaną do lokalnych przedsiębiorców. Na nośnikach reklamy zewnętrznej pracownicy AMS opowiadają sąsiadom o swoich pasjach i zainteresowaniach oraz zachęcają do skorzystania z dedykowanej im oferty #AMSpoSąsiedzku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lokalna-oferta-ams-w-kampanii-amsposasiedzku,388487,artykul.html

Ania, Martyna, Dorota, Damian, Maciek, Aneta, Patrycja i Monika - to pracownicy AMS, którzy na co dzień współpracują z lokalnymi i ogólnopolskimi firmami, promując ich usługi i produkty na nośnikach reklamy zewnętrznej. Doradzają i koordynują realizację kampanii reklamowych zgodnie z oczekiwaniami klientów.

Akcja #AMSpoSąsiedzku jest okazją do wzajemnego poznania się z przedsiębiorcami i zaproponowania im kompleksowej oferty kampanii reklamowej skierowanej do lokalnej społeczności.

 – W kampanii #AMSpoSąsiedzku nasi pracownicy opowiadają o swoich zainteresowaniach i pasjach, często związanych z miastem, w którym mieszkają i pracują – mów Zbigniew Kaczmarek, Dyrektor Działu Sprzedaży Bezpośredniej i Agencyjnej AMS. – To doskonała okazja, by zbliżyć się do odbiorców, pokazać tę najważniejszą stronę naszej firmy – ludzi i jednocześnie przedstawić w praktyce, jakie możliwości daje reklama zewnętrzna – dodaje.

ilustracjastrzałka

Kampania #AMSpoSąsiedzku to 8 różnych layoutów prezentowanych w 8 miastach (Warszawa, Wrocław, Tychy, Gdańsk, Łódź, Kraków, Szczecin, Poznań) na nośnikach Premium Citylight, Digital Citylight i Digital Indoor.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nekk stworzył spot dla marki Bioderma
Marka Bioderma rusza z nową kampanią społeczną Ty czujesz, my dbamy" skierowaną do pacjentów z problemami skórnymi. Spot wspierający akcję przygotowała agencja pharmamarketingowa NEKK.
Powstało Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie, które już na starcie reprezentuje społeczność ponad 300 konsultantów, stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług...
Nałęczowianka wspiera kampanię „Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami
Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię „Siła pragnienia”, z którą marka ruszyła na początku października.
#Siejdobro z marką Verbena
Zrób coś dla siebie, pamiętając o innych! Właśnie na tym założeniu opiera się najnowsza kampania marki Verbena, która ruszyła 5 października i potrwa do 15 listopada. Za jej realizację odpowiada krakowska agencja reklamowa Brave Brain.
Mastercard przedłuża umowę z UEFA Champions League
Mastercard poinformował o przedłużeniu partnerstwa z UEFA Champions League na lata 2021-2024, tym samym kontynuując wieloletnią współpracę, która rozpoczęła się w 1994 roku. Umowa obejmuje również prawa sponsorskie do meczów Superpucharu Europy w 2021, 2022 i 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764