logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lokalne odmiany owoców w kampanii Herbapol

  PR 09.10.2015, przeczytano 1437 razy
ilustracjastrzałka

W dniu 12 października br. startuje nowa kampania dżemów Herbapol, którą otwiera emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz odmianowości najlepszych polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lokalne-odmiany-owocow-w-kampanii-herbapol,26206,artykul.html

Główną osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny prezentujący dżemy: Truskawka z Lubelszczyzny, Malina Polka, Wiśnia Nadwiślanka, Czarna porzeczka z okolic Nałęczowa oraz Powidła Węgierkowe. Produkty poleca Tomek Jakubiak, który jako dziennikarz kulinarny i kucharz, od lat przekonuje Polaków do sięgania po najlepsze regionalne produkty.

Jednym z elementów kampanii jest obecność marki Herbapol w kuchni Dzień Dobry TVN. Tomek Jakubiak zaprezentuje widzom niecodzienne i pyszne przepisy z wykorzystaniem dżemów i konfitur  Herbapol. Pierwsze wejście zaplanowano na 17 października.

- Budując naszą ofertę w szczególności dbaliśmy o smak i jakość naszych produktów. W tym celu sięgnęliśmy po najlepsze, odmianowe, polskie owoce z Lubelszczyzny i okolic. Ten szczególny region w centralno – wschodniej części kraju może pochwalić się wyjątkowo sprzyjającymi uprawie owoców warunkami glebowo-klimatycznymi. Właśnie tam uprawiana jest między innymi słodka i soczysta Wiśnia Nadwiślanka – chroniona nazwą pochodzenia, doceniona zarówno przez  Polaków, jak i Europejczyków. Królowa wśród malin, pełna smaku – Malina Polka. To właśnie z Lubelszczyzny pochodzą słodkie i dojrzałe truskawki, czarna porzeczka oraz wiele,  wiele innych owoców, z których skomponowaliśmy nasze dżemy - mówi Ewa Chrzanowska – Brand Menadżer, Herbapol-Lublin.

Herbapol, wybierając najlepsze odmianowe owoce do produkcji  swoich dżemów, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy coraz bardziej świadomie wybierają składniki zwracając uwagę na pochodzenie produktów. Zmianom ulegają nasze wybory żywieniowe oraz trendy kulinarne. Dziś rozkwit przeżywają także lokalne targi żywności, prezentacje lokalnych producentów, restauracje serwujące lokalne dania.

Źródło: Herbapol

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764