logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lokalne podróże w wakacyjnej edycji #Jedziemywpolskę

  PR 21.06.2019, przeczytano 341 razy
ilustracjastrzałka
Joanna Kocik

Wirtualna Polska rusza z drugą edycją wakacyjnego cyklu #JedziemyWPolskę. Reporterzy pojadą w trasę autobusami, pociągami i autostopem. W ubiegłym roku odwiedzili 12 miejscowości, a wiele reportaży powstało dzięki zgłoszeniom w serwisie dziejesie.wp.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lokalne-podroze-w-wakacyjnej-edycji-jedziemywpolske,382978,artykul.html

W tym roku cykl zmienia swoją formułę. Reporterzy WP wybiorą się w kilkudniowe trasy, korzystając wyłącznie z publicznego transportu. Będą poruszać się autobusami, pociągami i autostopem. Akcja startuje w środę, 26 czerwca i potrwa przez całe wakacje. Projekt zainauguruje relacja na żywo z przejazdu autostopem nad Bałtyk. Dziennikarze będą na bieżąco informować o podróży oraz pokażą, jak radzą sobie z łapaniem stopa.

– Przejedziemy m.in. najdłuższą trasą kolejową w Polsce – ze Szczecina do Przemyśla. Spróbujemy też wrócić do Warszawy z Podlasia, korzystając wyłącznie z lokalnych połączeń, nie korzystając za to z internetu w telefonie. Chcemy przybliżyć naszym czytelnikom nowe miejsca i podkreślić kwestię dostępności transportu publicznego w Polsce. Dodatkowo, skupiamy się na miejscach słabiej skomunikowanych – mówi Joanna Kocik, wydawczyni strony głównej WP i koordynatorka akcji.

W projekt zaangażowanych będzie pięciu reporterów. Podobnie jak w 2018 roku, #JedziemyWPolskę będzie akcją realizowaną wspólnie przez kilka redakcji. Wezmą w niej udział: Martyna Kośka i Witold Ziomek z redakcji money.pl, Piotr Barejka z redakcji WP Wiadomości oraz Helena Łygas i Aleksandra Chruścielewska z redakcji WP Kobieta. Koordynatorami są Joanna Kocik i Tomasz Michalski – wydawcy.

W 2018 roku dziennikarze WP wyruszyli w trasę, by przygotować materiały o życiu i problemach mieszkańców kilkunastu polskich miejscowości. Odwiedzili łącznie 12 miejsc i przejechali 8 tysięcy kilometrów. Na mapie znalazły się m.in. Rytel, Oświęcim, Nowy Sącz, Włocławek, Konin czy Wielbark.

– Ubiegłoroczna edycja była dużym sukcesem. Otrzymaliśmy ogromny odzew od czytelników, dzięki którym przygotowaliśmy znacznie więcej materiałów, niż pierwotnie planowaliśmy. Filmy i artykuły prezentujące Polskę spoza nurtu wielkich miast cieszyły się sporym zainteresowaniem. Tym razem chcemy dowiedzieć się, jak podróżuje się przez lokalną Polskę – mówi Krzysztof Majak, redaktor naczelny Strony Głównej Wirtualnej Polski.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aplikacje mobilne towarzyszą nam już na każdym kroku. PAYBACK postanowił sprawdzić, do jakich celów najczęściej ich używamy. Dlaczego je instalujemy? I jak wypadają na tym tle aplikacje mobilne programów lojalnościowych? Prezentujemy wyniki najnowszego badania PAYBACK Opinion Poll, które firma przeprowadziła przy okazji świętowania 10-lecia działalności na...
Yieldbird zaprasza wydawców na Yieldfest Polska
Już 28 listopada br. pod hasłem „Wyzwania i trendy na 2020 rok” odbędzie się druga edycja YieldFest Polska – spotkania dla wydawców zainteresowanych reklamą programatyczną. O tym, jak dobrze przygotować się do zmian w ekosystemie reklamy internetowej, opowiedzą m.in. eksperci Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów...
Wyniki badania Gemius/PBI za październik 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Co czwarty internauta w Polsce słucha podcastów
Już 27% internautów w Polsce słucha podcastów. Większość włącza je co najmniej raz w miesiącu, korzystając ze słuchawek i smartfona - w domu lub w czasie podróży, dla rozrywki i żeby dowiedzieć się więcej o świecie. A przy tym słuchacze podcastów, choć w większości zaczęli ich słuchać dopiero rok temu, poświęcają im swoją pełną uwagę i wyżej oceniają ich...
„Na narty” – magazyn „Gazety Wyborczej” we współpracy z „Logo”
Dokąd jechać na narty tej zimy - może warto wypróbować Dolomity na sześć sposobów, freeride w Chile lub najczarniejsze trasy w Europie? Nie jeździsz jeszcze? - Poznaj wskazówki dla początkujących! To wszystko prezentuje nowy magazyn „Gazety Wyborczej” „Na narty”, skierowany do narciarzy o różnym poziomie umiejętności. Pismo będzie w sprzedaży od czwartku, 14 listopada...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764