logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lokalni artyści i warszawskie restauracje w kampanii Pyszne.pl

  PR 29.10.2021, przeczytano 693 razy

Z początkiem października Pyszne.pl ruszyło z nową kampanią, która w Warszawie nabrała szczególnego charakteru. W centrum miasta, na tzw. “Patelni” powstał pobudzający jedzeniowe skojarzenia mural autorstwa trzech warszawskich artystów. Warszawiacy od dziś mogą podziwiać artystyczne wariacje na temat  trzech najpopularniejszych w Stolicy kuchni i urzeczywistniać swoje jedzeniowe marzenia, dzięki specjalnej zniżce o wartości 10 zł do wykorzystania w 20 wybranych restauracjach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lokalni-artysci-i-warszawskie-restauracje-w-kampanii-pyszne.pl,393581,artykul.html

O jedzeniu myślimy wielokrotnie każdego dnia, a gdy tylko zaczyna nam burczeć w brzuchu - myśli te nabierają intensywności. Jak wynika z badania “Jedzenie a styl życia” przeprowadzonego na zlecenie Pyszne.pl, 78% mieszkańców Warszawy przyznaje, że to elementy przestrzeni miejskiej mają znaczący wpływ na te przyjemne rozmyślania. Gdy spacerujemy po mieście, nasze jedzeniowe skojarzenia pobudzają zarówno witryny sklepów, logotypy restauracji, plakaty i billboardy prezentujące apetyczne dania, jak i kurierzy z torbami pełnymi rozmaitych pyszności. W Warszawie obiekty wywołujące jedzeniowe skojarzenia są najbardziej różnorodne. Świadczy o tym nie tylko liczba restauracji czy ich szeroka oferta dań, ale także dynamika powstawania nowych lokali gastronomicznych i kreowania trendów kulinarnych. Mieszkańcy Warszawy najbardziej upodobali sobie trzy kuchnie - polską, włoską i amerykańską, a Pyszne.pl - aby uczcić miłość do tych smaków - stworzyło apetyczny mural w centrum miasta.

W głowach mieszkańców Stolicy przechodzących obok muralu, pojawią się smakowite myśli, które - co potwierdzają wyniki badania - już same w sobie wzbudzają szereg pozytywnych uczuć, takich jak podekscytowanie (34%) czy radość (29%). Co czwarty mieszkaniec Warszawy lubi myśleć o tym, co zje, a obiekty marzeń o jedzeniu, takie jak pyszny mural, uprzyjemnią te rozmyślania.

- Jak wynika z naszego badania, u 78% mieszkańców Warszawy na myśli o jedzeniu wpływ mają elementy przestrzeni miejskiej. Przez “Patelnię” w centrum stolicy codziennie przechodzi tysiące osób, które wracając z pracy, czy idąc na spotkanie, zastanawiają się nad tym, co zjedzą w najbliższym czasie. Mamy nadzieję, że  nasz foodowy mural i ubrani na pomarańczowo kurierzy będą sprzyjali rozmyślaniom, a serwis Pyszne.pl pomoże zamienić je w rzeczywistość - mówi Katarzyna Makowska, Marketing Lead, Pyszne.pl.

Na muralu zaprojektowanym przez cenionych lokalnych artystów Ewelinę Gąskę, Joannę Gniady i Marcina Mokierówa znajduje się kod QR przenoszący na stronę www ze szczegółami oferty.

Serwis Pyszne.pl do współpracy zaprosił także popularnych influencerów: Jakoba Kosela, Ciocię Liestyle, Red Lipstick Monster i InstaWarsaw.

Kampania powstała we współpracy z agencjami Lensomai Communication, zaangażowaną w PR i influencer marketing oraz 180heartbeats + Jung x Matt, która opracowała koncept kreatywny, a za mural odpowiedzialna była agencja Good Looking Studio. Kampania realizowana jest także w OOH i digital, za których zakup odpowiedzialny był dom mediowy Carat.

Źródło: Pyszne.pl

www.pyszne.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764