Z początkiem października Pyszne.pl ruszyło z nową kampanią, która w Warszawie nabrała szczególnego charakteru. W centrum miasta, na tzw. “Patelni” powstał pobudzający jedzeniowe skojarzenia mural autorstwa trzech warszawskich artystów. Warszawiacy od dziś mogą podziwiać artystyczne wariacje na temat trzech najpopularniejszych w Stolicy kuchni i urzeczywistniać swoje jedzeniowe marzenia, dzięki specjalnej zniżce o wartości 10 zł do wykorzystania w 20 wybranych restauracjach.
O jedzeniu myślimy wielokrotnie każdego dnia, a gdy tylko zaczyna nam burczeć w brzuchu - myśli te nabierają intensywności. Jak wynika z badania “Jedzenie a styl życia” przeprowadzonego na zlecenie Pyszne.pl, 78% mieszkańców Warszawy przyznaje, że to elementy przestrzeni miejskiej mają znaczący wpływ na te przyjemne rozmyślania. Gdy spacerujemy po mieście, nasze jedzeniowe skojarzenia pobudzają zarówno witryny sklepów, logotypy restauracji, plakaty i billboardy prezentujące apetyczne dania, jak i kurierzy z torbami pełnymi rozmaitych pyszności. W Warszawie obiekty wywołujące jedzeniowe skojarzenia są najbardziej różnorodne. Świadczy o tym nie tylko liczba restauracji czy ich szeroka oferta dań, ale także dynamika powstawania nowych lokali gastronomicznych i kreowania trendów kulinarnych. Mieszkańcy Warszawy najbardziej upodobali sobie trzy kuchnie - polską, włoską i amerykańską, a Pyszne.pl - aby uczcić miłość do tych smaków - stworzyło apetyczny mural w centrum miasta.
W głowach mieszkańców Stolicy przechodzących obok muralu, pojawią się smakowite myśli, które - co potwierdzają wyniki badania - już same w sobie wzbudzają szereg pozytywnych uczuć, takich jak podekscytowanie (34%) czy radość (29%). Co czwarty mieszkaniec Warszawy lubi myśleć o tym, co zje, a obiekty marzeń o jedzeniu, takie jak pyszny mural, uprzyjemnią te rozmyślania.
- Jak wynika z naszego badania, u 78% mieszkańców Warszawy na myśli o jedzeniu wpływ mają elementy przestrzeni miejskiej. Przez “Patelnię” w centrum stolicy codziennie przechodzi tysiące osób, które wracając z pracy, czy idąc na spotkanie, zastanawiają się nad tym, co zjedzą w najbliższym czasie. Mamy nadzieję, że nasz foodowy mural i ubrani na pomarańczowo kurierzy będą sprzyjali rozmyślaniom, a serwis Pyszne.pl pomoże zamienić je w rzeczywistość - mówi Katarzyna Makowska, Marketing Lead, Pyszne.pl.
Na muralu zaprojektowanym przez cenionych lokalnych artystów Ewelinę Gąskę, Joannę Gniady i Marcina Mokierówa znajduje się kod QR przenoszący na stronę www ze szczegółami oferty.
Serwis Pyszne.pl do współpracy zaprosił także popularnych influencerów: Jakoba Kosela, Ciocię Liestyle, Red Lipstick Monster i InstaWarsaw.
Kampania powstała we współpracy z agencjami Lensomai Communication, zaangażowaną w PR i influencer marketing oraz 180heartbeats + Jung x Matt, która opracowała koncept kreatywny, a za mural odpowiedzialna była agencja Good Looking Studio. Kampania realizowana jest także w OOH i digital, za których zakup odpowiedzialny był dom mediowy Carat.
Źródło: Pyszne.pl