W najnowszej kampanii Bonarka bawi się formą i zaskakuje pomysłami. Zachęca do skorzystania z bogatej oferty sklepów, w których właśnie pojawiły się jesienne kolekcje. Kampania została zaprojektowana w dwóch wariantach. Pierwszy z nich opiera się na lokalności, a drugi – na gamingu. W projekcie wzięła udział Małgorzata Kożuchowska – wieloletnia ambasadorka centrum.
Właśnie pojawiła się najnowsza kampania Bonarki. Jej reklama została podzielona na dwie niezależne formy przekazu. W obu z nich zakupy zostały potraktowane jako przygoda i ekscytujący wyścig.
Na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym nowoczesnych rozwiązaniach typu digital citylight, kreacja została zaprojektowana zgodnie z ideą „krakowskiej dzielnicy”. Do głównych cech tej koncepcji należą lokalność, hipsterska estetyka i dowcipne gry słowne. Postacią centralną reklamy jest Małgorzata Kożuchowska. Na drugim planie znajduje się natomiast charakterystyczna siedziba Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie na osiedlu Żabiniec. Dopełnieniem warstwy wizualnej jest hasło: „ŻABINIEC KUMA MODĘ”.
Główną inspiracją do powstania gamingowego klipu (wyświetlanego m.in. w kinach studyjnych, Multikinie i mediach społecznościowych Bonarki), była seria gier platformowych Mario Bros. Nie może więc dziwić, że w tej reklamie Małgorzata Kożuchowska wcieliła się w postać najpopularniejszego na świecie hydraulika. Uzupełnieniem gamingowej koncepcji jest uruchomienie akcji prosale, w której klienci są nagradzani za zakupy unikatowymi gadżetami zaprojektowanymi przez uzdolnionych polskich artystów.
– Bonarka pomimo pandemii koronawirusa COVID-19 konsekwentnie realizuje swoją strategię marketingową – mówi Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki. – Ciągłość działań jest dla nas bardzo ważna. Daje naszym najemcom i klientom bezcenne w obecnym czasie poczucie normalności. Poza tym pozwala nam nieprzerwanie rozwijać DNA Bonarki, które składa się z elementów widocznych m.in. w jesiennej kampanii reklamowej (lokalność, tradycja, moda i sztuka).
Bonarka zaprojektowała jesienną kampanię w oparciu o dwa elementy – lokalność i gaming. Ich umiejętnie wykorzystanie pozwoliło jej stworzyć oryginalny przekaz reklamowy dostosowany do różnorodnej grupy odbiorców, jaką są mieszkańcy Krakowa.
Źródło: NEPI Rockcastle plc