logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lokomotywa Kampanii Kolejowe ABC ruszyła w podróż po Polsce

  PR 24.06.2019, przeczytano 2212 razy
ilustracjastrzałka

Wyjątkowa lokomotywa w barwach Kampanii Kolejowe ABC 1 czerwca wyruszyła w podróż po Polsce. Na pojeździe doskonale widoczny jest znany dzieciom bohater kampanii, nosorożec Rogatek oraz hasło „Bezpieczeństwa uczę się z Kolejowym ABC”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lokomotywa-kampanii-kolejowe-abc-ruszyla-w-podroz-po-polsce,382991,artykul.html

Nowym elementem akcji edukacyjnej Kampania Kolejowe ABC prowadzonej przez Urząd Transportu Kolejowego jest lokomotywa PKP Intercity serii EP09 o numerze 44. Elektrowóz od początku czerwca jeździ przede wszystkim na trasie Kraków – Warszawa – Gdynia. Lokomotywa pozwala na jazdę z prędkością 160 km/h na godzinę pociągami kategorii TLK, IC oraz EIC. W kolejnych miesiącach pojazd z Rogatkiem będzie można spotkać także w innych rejonach Polski.

ilustracjastrzałka

– Bezpieczeństwo jest wspólnym celem UTK i przedsiębiorstw kolejowych. Dlatego cieszę się, że PKP Intercity włączyło się w działania promujące bezpieczne zachowania wśród najmłodszych. Lokomotywa w barwach Kampanii Kolejowe ABC to dodatkowy element akcji, która edukuje dzieci, jak właściwie zachować się w pociągu, na dworcu czy w pobliżu torów – podkreśla Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego.

Oklejanie lokomotywy trwało około 6-ciu godzin. Na kolorowej grafice pojawił się motyw Peronowa, postać Rogatka, bohatera Kampanii Kolejowe ABC, oraz znak „Stop” i szlaban, znane najmłodszym ze strony www.kolejoweabc.pl czy spotów reklamowych emitowanych w telewizji. Na turkusowym tle widoczne jest również hasło kampanii „Bezpieczeństwa uczę się z Kolejowym ABC”, które zachęca do bezpiecznego korzystania z transportu kolejowego i zainteresowania się tematyką poruszaną w ramach kampanii.

ilustracjastrzałka

W ramach wsparcia Kampanii Kolejowe ABC PKP Intercity emituje również spoty edukacyjne na pokładach pociągów.

– Chętnie wspieramy kampanię edukacyjną prowadzoną przez UTK. To bardzo istotne, by przekaz dotyczący bezpieczeństwa na obszarach kolejowych dotarł do jak największego grona odbiorców – mówi Marek Chraniuk, Prezes PKP Intercity. Spoty można również zobaczyć w pociągach PKP SKM, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej i Kolei Wielkopolskich. Dzięki Fundacji PKP spoty wyświetlane są także w okolicach dworców kolejowych.

Kampania Kolejowe ABC to projekt realizowany przez Urząd Transportu Kolejowego w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej z zakresu bezpieczeństwa kolejowego skierowana do dzieci oraz ich nauczycieli oraz wychowawców. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

  • Omówienie kampanii TUTAJ[PDF]

Źródło: Urząd Transportu Kolejowego

www.utk.gov.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764