logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lombi.com nowym klientem Circlewise

  PR 25.02.2021, przeczytano 703 razy
ilustracja

Spółka fin-techowa Lombi.com została nowym klientem Circlewise na rynku polskim. Współpraca ma charakter długoterminowy. W ramach kampanii launchowej: “Liczysz się Ty!”, która potrwa przez cały 2021 r., a jej wiodącym medium jest telewizja, Lombi.com w lutym uruchomiła w oparciu o Circlewise Partnership Hub swój program partnerski, którego celem jest zwiększenie liczby rejestracji i aktywności na platformie


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lombi.com-nowym-klientem-circlewise,390364,artykul.html

Współpraca ma charakter długofalowy, umowa między firmami została podpisana na czas nieokreślony, pierwsze działania właśnie ruszyły.

Lombi.com to spółka działająca na rynku fin-tech (finansowo-technologicznym), umożliwiająca konsumentom pozyskanie szybkiej pożyczki zabezpieczonej przedmiotem (z opcją bezzwrotną). Lombi.com działa od września ubiegłego roku, a na przełomie 2020 i 2021 roku rozpoczęła kampanię launchową w telewizji, z hasłem przewodnim: „Liczysz się Ty!”.

Kampania prowadzona jest obecnie w głównych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych (TVP, Polsat, TVN), emitowane są spoty 30-sekundowe i 15-sekundowe. Na kolejne miesiące 2021 roku planowane są następne odsłony kampanii telewizyjnej. Jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku marki Lombi.com, ale także budowanie od zera nowej kategorii usług finansowych, jak również maksymalizacja rejestracji użytkowników na platformie Lombi.com.

Temu ostatniemu celowi podporządkowana jest w całości prowadzona równolegle do telewizyjnej kampania internetowa. Jej częścią jest uruchomiony właśnie przez Lombi.com własny program partnerski w oparciu o Circlewise Partnership Hub, co pozwala spółce uzyskać transparentny dostęp do tysiąca wydawców aktywnych w Marketplace oraz scentralizować wszystkie działania performance marketingowe.

- Nowa funkcjonalność na rynku finansów konsumenckich, jaką proponujemy, to naszym zdaniem odpowiedź na jego realne potrzeby. Dlatego jesteśmy przekonani, że spotka się z dużym zainteresowaniem użytkowników. Z jednej strony jest to nowe źródło potencjalnego pozyskania gotówki, w formie szybkiej pożyczki, a z drugiej strony możliwość szybkiej sprzedaży niepotrzebnej rzeczy. A przecież każdy z nas posiada w domu przedmioty, których już nie używa, a są jeszcze w 100% sprawne i komuś innemu mogłyby posłużyć jeszcze przez długie lata -  mówi Tomasz Bracki Członek Rady Nadzorczej w Lombi.com

- Własny program partnerski stworzony w oparciu o platformę typu Partnership Hub to idealne rozwiązanie dla podmiotu z branży finansowej. Reklamodawca poprzez możliwość bezpośredniego kontaktu z partnerami z otwartego marketplace wydawców afiliacyjnych jest w stanie najlepiej przedstawić swój produkt i zachęcić do jego promocji. Dodatkowo nasz zespół ekspertów, automatyzacja procesów i nowoczesna technologia trackingowa pozwolą na szybki rozwój programu partnerskiego Lombi.com - komentuje Justyna Spytek, Client Success Director w Circlewise.

ilustracjastrzałka

Źródło: Circlewise AS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764