logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Londyn: plotery Handtop UV na targach Fespa

  PR 11.06.2013, przeczytano 4061 razy
ilustracjastrzałka
Handtop 1610UV

API.PL, autoryzowany dystrybutor ploterów Handtop UV zaprasza na stoisko firmy Shenzhen Handtop Tech Co. LTD podczas targów Fespa w Londynie w terminie 25-29.06.2013. Będzie tu można zobaczyć rodzinę najnowszych ploterów z płaskim stołem oraz hybrydowych. Zainteresowani goście mogą także skorzystać ze wsparcia w organizacji podróży do Londynu. Dystrybutor przygotował specjalną ofertę handlową na urządzenie Handtop 1610UV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/londyn%3A-plotery-handtop-uv-na-targach-fespa,18956,artykul.html

Na stoisku zaprezentowane będą nastepujące maszyny:

Handtop 3116UV


to precyzyjny ploter UV z płaskim stołem 3,1 x 1,6 m przeznaczony do druku na sztywnych i giętkich płaskich podłożach o grubości do 10 cm. Prędkość druku osiąga 74 m2/h dzięki zastosowaniu głowic Kyocera wyposażonych w 2656 dysz rozmieszczonych na długości 108mm. Technologia grayscale i rozdzielczość fizyczna 600dpi oraz minimalna wielkość kropli o pojemności 6 pikolitrów gwarantują fotograficzną jakość druku. Dokładność wykonania stołu i powtarzalność prowadzenia karetki umożliwiają uzyskiwanie efektów druku 3D poprzez wielokrotne nakładanie tego samego obrazu. 

Handtop 1610UV

to ploter z płaskim stołem o wymiarach 1,6 x 1,0 m, doskonale nadający się do druku gadżetów reklamowych, elementów dekoracji wnętrz, szkła i drewna. Jego główne elementy konstrukcyjne są produkowane przez renmowane firmy: niemiecki łańcuch prowadzący IGUS; włoski pas synchroniczny Megadyne; japońskie serwo Fuji, łożyska NSK, śruby prowadzące MisumiGłowice Ricoh Gen IV 7-21pl gwarantują gładkie przejścia tonalne bez stosowania dodatkowych jasnych atramentów. Fotograficzna jakość druku jest zachowana przy niższym zużyciu tuszu niż w rozwiązaniach konkurencji. Głowica z atramentem białym umieszczona w osobnym rzędzie pozwala na druk z pełną wydajnością również na mediach kolorowych.

Handtop 2500 UV

to szybki i dokładny ploter hybrydowy przeznaczony do druku z roli na rolę i na sztywnych materiałach płaskich o grubości do 5 cm. Jego stabilna konstrukcja, funkcjonalny podsys pasa transmisyjnego oraz nowoczesne głowice Spectra Polaris gwarantują wysoką produktywność na szerokiej gamie podłoży. Kombinacja głowic 15pl (CMYKcm) oraz 35pl dla atramentu białego i lakieru czynią tę maszynę wyjątkowo uniwersalną. Jego główne podzespoły są produkowane przez renmowane firmy: niemiecki łańcuch prowadzący IGUS; włoski pas synchroniczny Megadyne; japońskie serwo Fuji, łożyska NSK, śruby prowadzące. Teraz w nowej odsłonie.

Specjaliśc i Handlowcy API.PL będą obecni, nie tylko na stoisku Handtop Shenzen Ltd., ale również na stoiskach pozostałych partnerów: Epson Europe, Summa, Rutland Holding. Serdecznie zapraszamy do umawiania spotkań: http://www.api.pl/targi-fespa-londyn-2013

Źródło: API.PL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764