logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Long4Lashes i AMS w kampanii Digital OOH z efektem 3D

  PR 02.12.2024, przeczytano 358 razy
ilustracja

Firma Oceanic, właściciel marki Long4Lashes, wykorzystuje synergię reklamy Digital Out-of-Home z efektem 3D w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To największa kampania z efektem 3D, łącząca formaty outdoorowe i indoorowe przy użyciu jednej kreacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-long4lashes-i-ams-w-kampanii-digital-ooh-z-efektem-3d,406695,artykul.html

– Reklama w technologii 3D to doskonała okazja, by wyróżnić się w przestrzeni reklamowej. Kreacja video w takim formacie daje ogromne możliwości ekspresji i pełniejsze ukazanie wartości produktu, co skutkuje jeszcze silniejszym zaangażowaniem odbiorców. Cieszymy się, że jako Oceanic mamy możliwość korzystania z innowacyjnych narzędzi Digital OOH od AMS do promocji naszej marki – mówi Katarzyna Lewko, Chief Marketing Officer w Oceanic.

– Tego typu reklama doskonale przyciąga uwagę i skutecznie angażuje odbiorców, co w dzisiejszym świecie reklamy jest kluczowe. Dzięki synergii formatów video możemy zaoferować naszym klientom unikalne rozwiązania, które wznoszą ich kampanie na wyższy poziom zarówno indoor, jak i outdoor – podkreśla Tomasz Muraszko, dyrektor ds. strategii w AMS.

Efekt trójwymiarowej emisji spotów reklamowych to dodatkowe możliwości, które przyciągają uwagę odbiorców. Głębia obrazu 3D to iluzja optyczna, zaprojektowana tak, aby była widoczna z każdego miejsca przed ekranem. Pełnię możliwości video z efektem 3D można zobaczyć na nośnikach Digital Indoor w galeriach handlowych, które są dostępne w ofercie AMS w ponad 22 aglomeracjach oraz na nośnikach Digital Cityscreen w przestrzeni miejskiej.

AMS w ostatnim czasie wprowadził do oferty kilka nowości – model zakupu oparty o kontakty z reklamą, Digital Cityscreen z formatem video i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz możliwość zakupu reklamy w modelu programmatic. W 2023 r. firma postawiła na rozwój formatów digitalowych oraz nowe rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększają elastyczność oferty: możliwość wykorzystania tzw. triggerów zmiany layoutu, Affinity Index czy szersze wykorzystanie retargetingu, który w sposób synergiczny łączy działania online z ofertą Digital i klasycznym OOH.

Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 86 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50% populacji Polski.

Źródło: AMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ISE 2025: ePaper dla DOOH od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza portfolio swojej energooszczędnej technologii ePaper, oferując większe rozmiary i rozwiązania do zastosowań typu outdoor. Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 w Barcelonie, odwiedzający stoisko E500 w hali 3 mogą zobaczyć i porównać szeroką gamę produktów ePaper z powierzchnią przypominającą...
Grono firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations stale się powiększa. Do SAPR dołącza WeCom PR – agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i public affairs najbardziej wymagających branż. Tym samym SAPR konsekwentnie rozwija platformę zrzeszającą ekspertów PR w Polsce.
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję
22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.
Insignia kolejny rok z Südzucker
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem już 5 lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych
Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66%...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764