logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lorenz wybrał Hand Made do obsługi mediów społecznościowych

  PR 04.04.2024, przeczytano 348 razy

Agencja Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki Lorenz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lorenz-wybral-hand-made-do-obslugi-mediow-spolecznosciowych,403722,artykul.html

Celem współpracy jest wizualne i komunikacyjne wsparcie w zakresie obsługi kanałów społecznościowych. Agencja skupi się także na rozwinięciu CSR-owej strony brandu i wzmocnieniu wyrazistości marki Lorenz. Działania obejmą przygotowanie nowych kreacji, promocję i moderację treści oraz prowadzenie aktywacji konsumenckich.

Hand Made to agencja full service, która zapewnia między innymi kompleksową obsługę kanałów social media. Agencja na co dzień prowadzi profile społecznościowe najważniejszych brandów z portfolio marki Lorenz takich, jak Curly, Wiejskie Ziemniaczki czy Monster Munch.

Źródło: Hand Made

hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764