logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LOT i PA z międzynarodową kampanią walentynkową

  PR 30.01.2019, przeczytano 302 razy
ilustracjastrzałka

“Walentynki z LOT” – to hasło najnowszej kampanii dla podróżnych LOT-u, którzy mogli kupić bilety do Europy, Azji i Ameryki Północnej już od 179 zł.  Za koncepcję kreatywną przygotowaną na potrzeby aż 10 krajów odpowiada PromoAgency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lot-i-pa-z-miedzynarodowa-kampania-walentynkowa,381013,artykul.html

W ofercie LOT-u pojawiła się międzynarodowa promocja walentynkowa trwająca od 23 do 25 stycznia 2019 roku. Podróżni mogli kupić bilety lotnicze w atrakcyjnych cenach do Europy, Azji i Ameryki Północnej. Oferta skierowana była m.in. na rynek polski, brytyjski, włoski, francuski, węgierski, ukraiński, rosyjski niemiecki, hiszpański i japoński. O kolejnych promocjach LOT będzie informować za pośrednictwem oficjalnych kanałów komunikacji.

Za koncepcję kreatywną międzynarodowej kampanii odpowiada PA. Agencja przygotowała m.in. digitalowe materiały, do których zaliczają się KV, banery reklamowe, screeningi, mailingi. Projekty od PA można zobaczyć na takich rynkach jak: PL, GB, IT, FR, HU, UA, RU, DE, ES, JA. Kampania wspierana jest działaniami na www.lot.pl oraz w mediach społecznościowych LOT-u.

Źródło: PromoAgency Sp. z o. o.

www.promoagency.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Real Time Marketing w wydaniu KFC
Jeśli pod tym postem będzie 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów! Tak marka KFC w swoim poście na facebooku nawiązała do dzisiejszego święta - Światowego Dnia Emoji.
Carrefour: Przynieś swoje opakowanie do marketu
Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań, na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.
Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover
Trwa projekt społeczny Land Rover na polskim rynku, którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. “Evoque - I’m on the move” to akcja, którą agencja Labcon (Group One) kontynuuje rozpoczętą w marcu komunikację skierowaną do nowoczesnych kobiet. Ambasadorkami akcji są: Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina...
Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764