logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LOT i PA z międzynarodową kampanią walentynkową

  PR 30.01.2019, przeczytano 328 razy
ilustracjastrzałka

“Walentynki z LOT” – to hasło najnowszej kampanii dla podróżnych LOT-u, którzy mogli kupić bilety do Europy, Azji i Ameryki Północnej już od 179 zł.  Za koncepcję kreatywną przygotowaną na potrzeby aż 10 krajów odpowiada PromoAgency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lot-i-pa-z-miedzynarodowa-kampania-walentynkowa,381013,artykul.html

W ofercie LOT-u pojawiła się międzynarodowa promocja walentynkowa trwająca od 23 do 25 stycznia 2019 roku. Podróżni mogli kupić bilety lotnicze w atrakcyjnych cenach do Europy, Azji i Ameryki Północnej. Oferta skierowana była m.in. na rynek polski, brytyjski, włoski, francuski, węgierski, ukraiński, rosyjski niemiecki, hiszpański i japoński. O kolejnych promocjach LOT będzie informować za pośrednictwem oficjalnych kanałów komunikacji.

Za koncepcję kreatywną międzynarodowej kampanii odpowiada PA. Agencja przygotowała m.in. digitalowe materiały, do których zaliczają się KV, banery reklamowe, screeningi, mailingi. Projekty od PA można zobaczyć na takich rynkach jak: PL, GB, IT, FR, HU, UA, RU, DE, ES, JA. Kampania wspierana jest działaniami na www.lot.pl oraz w mediach społecznościowych LOT-u.

Źródło: PromoAgency Sp. z o. o.

www.promoagency.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje pilotażowy program rezydencji art+design+science
Science Now wraz z partnerami zapraszają do udziału w pilotażowej edycji pierwszej w Polsce rezydencji artystyczno-naukowej wzorowanej na formacie „European Digital, Art and Science Network”.  
Keencut Evolution 3 – nadeszła rewolucja w cięciu
W ofercie API.PL jest już dostępny trymer wielkoformatowy Keencut Evolution 3. To następca popularnego oraz wyjątkowo precyzyjnego trymera Keencut Evolution 2.
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex
Wystartowała druga odsłona kampanii Hortex, promująca najnowsze warianty smakowe Warzyw na patelnię.
Spotkania Marketingowe w Olkuszu
Do Olkusza zawitają Rycerze Marketingu. Ta inicjatywa ma przybliżyć mieszkańcom Srebrnego Miasta jak działa marketing i w jaki sposób w pełni wykorzystać możliwości Facebooka, by wypromować swoją markę.
Złośliwe oprogramowanie eGobbler powraca, tym razem wykorzystując lukę WebKit wykorzystywaną głównie przez przeglądarkę Safari iPhone'a. Analitycy bezpieczeństwa z Confiant szacują, że od rozpoczęcia najnowszej kampanii eGobbler, 1 sierpnia, doszło do 1,16 miliarda wyświetleń.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764