logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lot uruchomił Kalendarz Adwentowy

  PR 12.12.2017, przeczytano 834 razy
ilustracjastrzałka

Landing page oraz materiały promocyjne kalendarza stworzyła agencja SYZYGY Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lot-uruchomil-kalendarz-adwentowy,34840,artykul.html

Agencja SYZYGY Warsaw stworzyła landing page tegorocznej odsłony Kalendarza Adwentowego Polskich Linii Lotniczych LOT. Każdego dnia, od 1 do 26 grudnia na stronie będą wyświetlać się nowe, promocyjne połączenia do wybranych destynacji. Każda oferta będzie trwać tylko 24 godziny. SYZYGY Warsaw odpowiada za design kalendarza – w tym stworzenie zestawu ikon dla wszystkich kierunków, wdrożenie oraz utrzymanie LP przez cały czas trwania kampanii. Dzięki zastosowaniu technologii „serverless” przy tworzeniu LP, agencja zagwarantowała wysoką dostępność i responsywność działania, nawet w przypadku dużego natężenia ruchu na stronie.

W oparciu o Kalendarz Adwentowy agencja stworzyła także key visual do kampanii promocyjnej wyświetlanej w ramach stron lot.com oraz m.lot.com. Kalendarz Adwentowy powstał w dwóch wersjach językowych, będzie udostępniony w Polsce, USA oraz Kanadzie.

Źródło: SYZGY Warsaw

www.syzygy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764