Landing page oraz materiały promocyjne kalendarza stworzyła agencja SYZYGY Warsaw.
Agencja SYZYGY Warsaw stworzyła landing page tegorocznej odsłony Kalendarza Adwentowego Polskich Linii Lotniczych LOT. Każdego dnia, od 1 do 26 grudnia na stronie będą wyświetlać się nowe, promocyjne połączenia do wybranych destynacji. Każda oferta będzie trwać tylko 24 godziny. SYZYGY Warsaw odpowiada za design kalendarza – w tym stworzenie zestawu ikon dla wszystkich kierunków, wdrożenie oraz utrzymanie LP przez cały czas trwania kampanii. Dzięki zastosowaniu technologii „serverless” przy tworzeniu LP, agencja zagwarantowała wysoką dostępność i responsywność działania, nawet w przypadku dużego natężenia ruchu na stronie.
W oparciu o Kalendarz Adwentowy agencja stworzyła także key visual do kampanii promocyjnej wyświetlanej w ramach stron lot.com oraz m.lot.com. Kalendarz Adwentowy powstał w dwóch wersjach językowych, będzie udostępniony w Polsce, USA oraz Kanadzie.
- Kalendarz Adwentowy w języku polskim: www.kalendarzadwentowy.lot.com
- Kalendarz Adwentowy w języku angielskim: www.adventcalendar.lot.com
Źródło: SYZGY Warsaw