logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loteria Epson powraca

  PR 26.11.2024, przeczytano 287 razy
ilustracjastrzałka

Każda pełnoletnia osoba, która w czasie trwania akcji dokona zakupu produktów Epson objętych promocją ma szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Loteria obejmuje produkty z kategorii drukarek EcoTank i projektorów objętych promocją (z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, papierów i zamówień hurtowych).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loteria-epson-powraca,406619,artykul.html

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z produktów Epson objęty promocją i zarejestrować się na www.epson.pl/loteria.

Zakupu należy dokonać od 25 listopada 2024 r. do 28 lutego 2025 r. Transakcję należy następnie zarejestrować maksymalnie w ciągu 30 dni od daty nabycia produktu, ale nie później niż do 28 lutego 2025 r.

Nagrody do zdobycia:

  • Nagrody główne: 2 bony o wartości 30 000 zł brutto (każdy dodatkowo z kwotą na pokrycie podatku, łączna wartość jednej nagrody to 33 333 zł brutto).
  • Nagrody tygodniowe: 14 projektorów Epson EF-22 o wartości 5 556 zł brutto każdy (z kwotą na podatek).
  • Nagrody dzienne: 96 nagród pieniężnych, każda o wartości 1 000 zł brutto.

Łączna pula nagród w loterii wynosi ponad 240 000 zł.

Partnerem głównym loterii jest Media Expert, partnerzy wspierający: RTV Euro AGD, X-Kom i Morele.

Źródło: Epson Europe B.V.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”
Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbyła się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej”. To lekki komediowy format, który w nietuzinkowy sposób łączy tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764