logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loteria Grill 2019: Grillujemy razem, na swoim

  PR 30.04.2019, przeczytano 1237 razy
ilustracjastrzałka

Sezon grillowy czas start! Już teraz konsumenci będą szukać w sklepach produktów, które pomogą przygotować im doskonałe w smaku, idealnie przyprawione dania z rusztu. By sprostać ich oczekiwaniom, marki Knorr i Hellmann’s łączą siły, proponując wyjątkową akcję promocyjną. W każdym miesiącu wielbiciele potraw grillowych mogą wygrać aż 50 tysięcy na zakup działki. Na swoim smakuje najlepiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loteria-grill-2019%3A-grillujemy-razem%2C-na-swoim,382269,artykul.html

Marki Knorr i Hellmann’s jak co roku chcą uczynić sezon grillowy wyjątkowym czasem dla swoich konsumentów. Dlatego już 1 maja rusza loteria „Grillujemy razem, na swoim!”. Kupując produkty marek Knorr (przyprawę lub sos sałatkowy) oraz Hellmann’s, smakosze dań z grilla mają szansę na wygranie aż 50 tysięcy złotych na swoją działkę. Ponadto każdego dnia jest do wygrania dodatkowa pula 500 złotych. Prosty mechanizm i jasne zasady będą dla konsumentów dodatkową zachętą. Wystarczy bowiem zarejestrować paragon potwierdzający zakup produktów na stronie www.grill.pl. Zgłoszenia są przyjmowane od 1 maja do 30 czerwca 2019 roku.

Celem akcji promocyjnej jest wsparcie produktów z portfolio marek Knorr i Hellmann’s dedykowanych do dań z grilla. Oparta jest ona na zasadzie komplementarności – wymienione marki pozwalają skompletować zestaw produktów, który pomoże konsumentom zagwarantować doskonały smak dań z grilla na różnych etapach ich przygotowywania. Za odpowiednie doprawienie odpowiadają przyprawy Knorr, kompozycję warzyw uzupełni sos sałatkowy Knorr, a dressingi Hellmann’s będą przysłowiową kropką nad „i”.

Akcja promocyjna jest wspierana działaniami w digitalu.  

Źródło: Knorr

www.knorr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764