logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loteria konsumencka Kozel wsparta kampanią

  PR 01.07.2024, przeczytano 562 razy
ilustracjastrzałka

„Czech Mate” – to hasło konsumenckiej loterii paragonowej przygotowanej przez markę Kozel. Już od 1 lipca br. do wygranie będzie 12 atrakcyjnych wycieczek do czeskiej Pragi oraz tysiące innych nagród. Loteria potrwa do 22 września 2024.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loteria-konsumencka-kozel-wsparta-kampania,404859,artykul.html

Marka Kozel, należąca do Kompanii Piwowarskiej przygotowała wyjątkową promocję dla konsumentów, której osią komunikacyjną rozgrywka i nawiązanie do słynnego „szach mata” w grze w szachy. Loteria „Czech Mate” polega na zakupie wybranego wariantu piwa Kozel i zarejestrowania dowodu zakupu na stronie loteriakozel.pl.

Do wygrania jest jedna z 12 atrakcyjnych wycieczek do czeskiej Pragi oraz jeden z tysiąca unikalnych, drewnianych zestawów szachów Kozel, w których wykorzystano nawiązanie do kontrastu ciemnego i jasnego piwa, a figurę skoczka zastąpiono postacią kozła Oldy – ikony marki występującej na opakowaniach wszystkich produktów. Dodatkowo konsumenci mogą wygrać też jeden z 5 tysięcy podwójnych zestawów oryginalnych kufli Kozel z rączką w kształcie koziego rogu.

ilustracjastrzałka

– Tegoroczna loteria Kozel to czeski szach mat! Wystarczy zrobić pierwszy ruch i kupić jedno z naszych piw, a potem zarejestrować dowód zakupu by mieć szansę na wygraną. Zagraj z nami i poczuj dreszczyk emocji, jak przy dobrej partii szachów - mówi Sara Surowiec, Junior Brand Manager Kozel.

Loteria potrwa od 1 lipca do 22 września 2024 roku i obejmie wszystkie kanały dystrybucji, czyli on-trade, off-trade oraz e-commerce. Będzie mocno wspomagana zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w cyfrowych. Na jej potrzeby przygotowano spot tv oraz materiały POSM. Dodatkowo wyemitowane zostaną spoty digitalowe oraz kampania w social media.

Źródło: Kompania Piwowarska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764