logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loteria Neutrogena

  PR 16.08.2021, przeczytano 1175 razy
ilustracjastrzałka

Marka kosmetyczna Neutrogena rozpoczeła ogólnopolską loterię konsumencką. To pierwsza tego typu akcja przeprowadzana przez tę markę w Polsce. Loteria Neutrogena – pielęgnuj siebie i wygraj!, wystartowała 14 sierpnia i potrwa do 24 września. Do wygrania codzienne nagrody pieniężne, nagrody produktowe oraz nagroda główna – samochód osobowy Citroën C1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loteria-neutrogena,392656,artykul.html

Marka Neutrogena po raz pierwszy przygotowała tego typu akcję konsumencką w Polsce. Loteria ma charakter prosprzedażowy i prokonsumencki – zachęca do korzystania z najlepszej jakości kosmetyków pielęgnacyjnych i dbania o siebie na co dzień, w łatwy i przyjemny sposób.

Bardzo proste zasady i atrakcyjne nagrody dodatkowo zachęcają do wzięcia udziału w zabawie. By zostać uczestnikiem akcji i mieć szansę na wygranie, wystarczy kupić dowolne produkty marki Neutrogena za minimum 25 złotych i zachować dowód zakupu. Następnie na dedykowanej stronie należy wypełnić formularz i zarejestrować paragon. O wygranej pieniężnej 500 zł oraz zestawach kosmetyków szczęśliwcy zostają poinformowani od razu po wysłaniu zgłoszenia. Finałowe losowanie nagrody głównej –samochodu osobowego Citroën C1 w wersji Feel, odbędzie się na zakończenie loterii.

Organizatorem loterii i twórcą koncepcji jest Agencja Albedo Marketing, a za działania public relations odpowiada Agencja Quality PR.

Źródło: Quality PR

www.qualitypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764