logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loteria Neutrogena

  PR 16.08.2021, przeczytano 702 razy
ilustracjastrzałka

Marka kosmetyczna Neutrogena rozpoczeła ogólnopolską loterię konsumencką. To pierwsza tego typu akcja przeprowadzana przez tę markę w Polsce. Loteria Neutrogena – pielęgnuj siebie i wygraj!, wystartowała 14 sierpnia i potrwa do 24 września. Do wygrania codzienne nagrody pieniężne, nagrody produktowe oraz nagroda główna – samochód osobowy Citroën C1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loteria-neutrogena,392656,artykul.html

Marka Neutrogena po raz pierwszy przygotowała tego typu akcję konsumencką w Polsce. Loteria ma charakter prosprzedażowy i prokonsumencki – zachęca do korzystania z najlepszej jakości kosmetyków pielęgnacyjnych i dbania o siebie na co dzień, w łatwy i przyjemny sposób.

Bardzo proste zasady i atrakcyjne nagrody dodatkowo zachęcają do wzięcia udziału w zabawie. By zostać uczestnikiem akcji i mieć szansę na wygranie, wystarczy kupić dowolne produkty marki Neutrogena za minimum 25 złotych i zachować dowód zakupu. Następnie na dedykowanej stronie należy wypełnić formularz i zarejestrować paragon. O wygranej pieniężnej 500 zł oraz zestawach kosmetyków szczęśliwcy zostają poinformowani od razu po wysłaniu zgłoszenia. Finałowe losowanie nagrody głównej –samochodu osobowego Citroën C1 w wersji Feel, odbędzie się na zakończenie loterii.

Organizatorem loterii i twórcą koncepcji jest Agencja Albedo Marketing, a za działania public relations odpowiada Agencja Quality PR.

Źródło: Quality PR

www.qualitypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764