logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii

  PR 15.07.2019, przeczytano 1195 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej przygotowanie odpowiadała agencja Red8 Advertising.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loteria-orlen%3A-kolejna-odslona-kampanii,383256,artykul.html

Największa w historii PKN ORLEN loteria nie zwalnia. Na klientów stacji ORLEN czekają nowe zestawy promocyjne Stop Cafe. Tankując minimum 25 litrów paliwa EFECTA lub VERVA oraz wybierając mega hotdoga lub mega gorący napój można wylosować konkursową zdrapkę.

- Nie zwalniamy tempa i ciągle staramy się rozwijać „Loterię ORLEN”, która cieszy się ogromnym powodzeniem. Rozdaliśmy już miliony nagród, a kolejne są nadal do zdobycia. Chcemy, aby emocje towarzyszące naszej akcji promocyjnej, szczególnie losowaniom jednych z głównych nagród, nie odbiegały od tych z wyścigów Formuły 1. – mówi Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.

Pod zdrapką może kryć się jedna z wielu nagród – samochód marki Peugeot SUV 3008 oraz produkt VERVA - baton proteinowy, napój VERVA Magnez + B6 i napój energetyzujący VERVA. Ponadto każdy z uczestników programu VITAY może zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i zawalczyć o wyjazd na jeden z wyścigów Formuły 1, by „na żywo” kibicować zawodnikowi ORLEN Team – Robertowi Kubicy.

Spośród ponad 11 milionów nagród Verva, już prawie 2 miliony trafiły do zwycięzców. 32 klientów stało się posiadaczami samochodów, a 10 odebrało już do nich kluczyki. Nadal jednak 56 samochodów czeka na nowych właścicieli. Wylosowane zostały już także dwa pięcioosobowe wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. W Grand Prix Francji polskiemu kierowcy kibicowali, wspólnie z najbliższymi, zwycięzcy loterii posiadający konto na vitay.pl. Kolejni uczestnicy loterii wciąż mają szansę na wyjazd na najszybsze wyścigi świata.

Loteria ORLEN” łączy się ze specjalną kampanią produktową, której twarzą jest Robert Kubica. Dla jego fanów przygotowano szeroką gamę gadżetów, m.in. koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, czy magnesy. Miłośnicy motorsportu na stacjach z logo ORLEN mogą również zaopatrzyć się w artykuły, zachęcające do wspólnego dopingowania – naklejki, chorągiewki, opaski silikonowe, zapachy samochodowe i ramki do tablic rejestracyjnych.

Źródło: PKN ORLEN

www.orlen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764