logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii

  PR 15.07.2019, przeczytano 297 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej przygotowanie odpowiadała agencja Red8 Advertising.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loteria-orlen%3A-kolejna-odslona-kampanii,383256,artykul.html

Największa w historii PKN ORLEN loteria nie zwalnia. Na klientów stacji ORLEN czekają nowe zestawy promocyjne Stop Cafe. Tankując minimum 25 litrów paliwa EFECTA lub VERVA oraz wybierając mega hotdoga lub mega gorący napój można wylosować konkursową zdrapkę.

- Nie zwalniamy tempa i ciągle staramy się rozwijać „Loterię ORLEN”, która cieszy się ogromnym powodzeniem. Rozdaliśmy już miliony nagród, a kolejne są nadal do zdobycia. Chcemy, aby emocje towarzyszące naszej akcji promocyjnej, szczególnie losowaniom jednych z głównych nagród, nie odbiegały od tych z wyścigów Formuły 1. – mówi Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.

Pod zdrapką może kryć się jedna z wielu nagród – samochód marki Peugeot SUV 3008 oraz produkt VERVA - baton proteinowy, napój VERVA Magnez + B6 i napój energetyzujący VERVA. Ponadto każdy z uczestników programu VITAY może zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i zawalczyć o wyjazd na jeden z wyścigów Formuły 1, by „na żywo” kibicować zawodnikowi ORLEN Team – Robertowi Kubicy.

Spośród ponad 11 milionów nagród Verva, już prawie 2 miliony trafiły do zwycięzców. 32 klientów stało się posiadaczami samochodów, a 10 odebrało już do nich kluczyki. Nadal jednak 56 samochodów czeka na nowych właścicieli. Wylosowane zostały już także dwa pięcioosobowe wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. W Grand Prix Francji polskiemu kierowcy kibicowali, wspólnie z najbliższymi, zwycięzcy loterii posiadający konto na vitay.pl. Kolejni uczestnicy loterii wciąż mają szansę na wyjazd na najszybsze wyścigi świata.

Loteria ORLEN” łączy się ze specjalną kampanią produktową, której twarzą jest Robert Kubica. Dla jego fanów przygotowano szeroką gamę gadżetów, m.in. koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, czy magnesy. Miłośnicy motorsportu na stacjach z logo ORLEN mogą również zaopatrzyć się w artykuły, zachęcające do wspólnego dopingowania – naklejki, chorągiewki, opaski silikonowe, zapachy samochodowe i ramki do tablic rejestracyjnych.

Źródło: PKN ORLEN

www.orlen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
„Przejdźmy na Ty w różnych stylach” – to hasło nowej kampanii Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów...
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764