logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii

  PR 15.07.2019, przeczytano 1187 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej przygotowanie odpowiadała agencja Red8 Advertising.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loteria-orlen%3A-kolejna-odslona-kampanii,383256,artykul.html

Największa w historii PKN ORLEN loteria nie zwalnia. Na klientów stacji ORLEN czekają nowe zestawy promocyjne Stop Cafe. Tankując minimum 25 litrów paliwa EFECTA lub VERVA oraz wybierając mega hotdoga lub mega gorący napój można wylosować konkursową zdrapkę.

- Nie zwalniamy tempa i ciągle staramy się rozwijać „Loterię ORLEN”, która cieszy się ogromnym powodzeniem. Rozdaliśmy już miliony nagród, a kolejne są nadal do zdobycia. Chcemy, aby emocje towarzyszące naszej akcji promocyjnej, szczególnie losowaniom jednych z głównych nagród, nie odbiegały od tych z wyścigów Formuły 1. – mówi Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.

Pod zdrapką może kryć się jedna z wielu nagród – samochód marki Peugeot SUV 3008 oraz produkt VERVA - baton proteinowy, napój VERVA Magnez + B6 i napój energetyzujący VERVA. Ponadto każdy z uczestników programu VITAY może zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i zawalczyć o wyjazd na jeden z wyścigów Formuły 1, by „na żywo” kibicować zawodnikowi ORLEN Team – Robertowi Kubicy.

Spośród ponad 11 milionów nagród Verva, już prawie 2 miliony trafiły do zwycięzców. 32 klientów stało się posiadaczami samochodów, a 10 odebrało już do nich kluczyki. Nadal jednak 56 samochodów czeka na nowych właścicieli. Wylosowane zostały już także dwa pięcioosobowe wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. W Grand Prix Francji polskiemu kierowcy kibicowali, wspólnie z najbliższymi, zwycięzcy loterii posiadający konto na vitay.pl. Kolejni uczestnicy loterii wciąż mają szansę na wyjazd na najszybsze wyścigi świata.

Loteria ORLEN” łączy się ze specjalną kampanią produktową, której twarzą jest Robert Kubica. Dla jego fanów przygotowano szeroką gamę gadżetów, m.in. koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, czy magnesy. Miłośnicy motorsportu na stacjach z logo ORLEN mogą również zaopatrzyć się w artykuły, zachęcające do wspólnego dopingowania – naklejki, chorągiewki, opaski silikonowe, zapachy samochodowe i ramki do tablic rejestracyjnych.

Źródło: PKN ORLEN

www.orlen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach,...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764