Za nami premiera najnowszej kampanii Totalizatora Sportowego, którą przygotowała agencja Havas Creative Network.
Tegoroczna Loteriada to kolejna edycja letniej loterii LOTTO, dla której kampanię przygotowała agencja Havas Creative Network. Nie mogło zabraknąć, więc słońca, dobrej zabawy i Conrado Moreno, prezentera Studio LOTTO, który stał się już twarzą Loteriady. Jego hiszpańskie korzenie wzmacniają wakacyjny i rozrywkowy charakter komunikacji Loteriady, podobnie jak przeniesienie się w spocie do…Meksyku. Conrado jest w spocie członkiem zespołu Mariachi a wygrane nagrody i emocje, które przy tym towarzyszą to po prostu Wielka Fiesta Nagród. Bohaterami spotu poza Conrado jest para Europejczyków na urlopie, wciągniętych w wir nagród i energii Meksyku. To wszystko w rytm melodii „La Cucaracha”, którą zapamiętają wszyscy.
- Dzięki wykorzystaniu rozpoznawalnych symboli, charakterystycznych właśnie dla Meksyku, zbudowaliśmy rozpoznawalność formatu. Mowa oczywiście o piniacie, strojach zespołu Mariachi, kaktusach, czy sombrero. Zależało nam też oczywiście na odpowiednim wyeksponowaniu nagród, które można wygrać w Loteriadzie. Wydaje mi się, że nam się to udało. – komentuje Rafał Ryś – dyrektor kreatywny Havas Creative Network.
Na zwycięzców w tegorocznej Loteriadzie czeka ponad 890 nagród oraz 2 miliony zakładów Lotto. W słonecznej Wielkiej Fieście Nagród można zgarnąć 3 Mercedesy Klasy A, 32 rowery elektryczne oraz 16 iPhonów i wiele innych nagród.
Źródło: Havas Creative Network