logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Loteriada przygotowana przez Havas Creative Network

  PR 31.07.2024, przeczytano 314 razy
ilustracjastrzałka

Za nami premiera najnowszej kampanii Totalizatora Sportowego, którą przygotowała agencja Havas Creative Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-loteriada-przygotowana-przez-havas-creative-network,405188,artykul.html

Tegoroczna Loteriada to kolejna edycja letniej loterii LOTTO, dla której kampanię przygotowała agencja Havas Creative Network. Nie mogło zabraknąć, więc słońca, dobrej zabawy i Conrado Moreno, prezentera Studio LOTTO, który stał się już twarzą Loteriady. Jego hiszpańskie korzenie wzmacniają wakacyjny i rozrywkowy charakter komunikacji Loteriady, podobnie jak przeniesienie się w spocie do…Meksyku. Conrado jest w spocie członkiem zespołu Mariachi a wygrane nagrody i emocje, które przy tym towarzyszą to po prostu Wielka Fiesta Nagród. Bohaterami spotu poza Conrado jest para Europejczyków na urlopie, wciągniętych w wir nagród i energii Meksyku. To wszystko w rytm melodii „La Cucaracha”, którą zapamiętają wszyscy.

Dzięki wykorzystaniu rozpoznawalnych symboli, charakterystycznych właśnie dla Meksyku, zbudowaliśmy rozpoznawalność formatu. Mowa oczywiście o piniacie, strojach zespołu Mariachi, kaktusach, czy sombrero. Zależało nam też oczywiście na odpowiednim wyeksponowaniu nagród, które można wygrać w Loteriadzie. Wydaje mi się, że nam się to udało. – komentuje Rafał Ryś – dyrektor kreatywny Havas Creative Network.

Na zwycięzców w tegorocznej Loteriadzie czeka ponad 890 nagród oraz 2 miliony zakładów Lotto. W słonecznej Wielkiej Fieście Nagród można zgarnąć 3 Mercedesy Klasy A, 32 rowery elektryczne oraz 16 iPhonów i wiele innych nagród.

Źródło: Havas Creative Network

havas.pl

Dodatkowe informacje:

Reżyseria: Paweł Borowski
Produkcja: Dynamo Films
Postprodukcja: Dynamo Post
Muzyka: Sirens Music

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF PRO-1100: fotograficzna drukarka A2
Firma Canon ogłasza premierę długo oczekiwanego urządzenia imagePROGRAF PRO-1100, flagowego modelu w serii profesjonalnych drukarek atramentowych A2. ImagePROGRAF PRO-1100 zaprojektowano z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i entuzjastach fotografii, aby zapewnić im wyjątkową jakość i trwałość zdjęć.
ZFPR wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs
Związek Firm Public Relations (ZFPR) opublikował Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs – pierwszą w Polsce samoregulację w obszarze rzecznictwa interesów. Jego celem jest wyznaczenie i promocja najwyższych standardów w szczególnej sferze dialogu pomiędzy społeczeństwem obywatelskim, biznesem a administracją publiczną i politykami.
Ostatnie odliczanie do XXIV Kongresu Public Relations
Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.
Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764