logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Loteriada w kampanii Leo Burnett Warszawa dla Totalizatora Sportowego

  PR 02.07.2021, przeczytano 651 razy
ilustracja

Wystartowała kampania LOTERIADY, którą dla Totalizatora Sportowego przygotowały agencje Publicis Groupe: Leo Burnett Warszawa, Starcom i Prodigious. Działania obejmują wszystkie kanały komunikacji – TV, OOH, radio, POS oraz social media. Hasłem przewodnim kampanii jest „Oto jaka Loteriada”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/loteriada-w-kampanii-leo-burnett-warszawa-dla-totalizatora-sportowego,392120,artykul.html

Agencja Leo Burnett Warszawa drugi rok z rzędu przygotowała kreacje i realizuje na zlecenie Totalizatora Sportowego kampanię LOTERIADY, czyli letniej loterii, w której promuje wszystkie produkty z jego portfolio. W tym roku LOTERIADA to Letnie Igrzyska Nagród utrzymane – zarówno w warstwie wizualnej, jak i graficznej - w japońskim klimacie. W materiałach video zobaczymy nie tylko, jak w zeszłym roku, Conrado Moreno, ale także Misake, która wprowadzi widza w japoński klimat.

Kampania „Oto jaka Loteriada” będzie obecna we wszystkich kanałach komunikacji: w telewizji, internecie, w radiu, na nośnikach outdoorowych oraz w punktach sprzedaży. Podobnie, jak w ubiegłym roku ważną rolę pełnią działania w kanałach online oraz w social mediach, na które przygotowano specjalne materiały video. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Publicis Groupe: Leo Burnett Warszawa odpowiada za kreację kampanii, agencja mediowa Starcom za strategię mediową, planowanie i zakup mediów, a Prodigious za postprodukcję obrazu i dźwięku. Spoty wyprodukował Baltica Film.

Ta dająca chwilę beztroskiej radości z oglądania i wygrywania kampania potrwa do końca wakacji.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764