logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotna autorem kreacji nowej linii kosmetycznej Gift of Nature

  PR 05.04.2022, przeczytano 343 razy
ilustracjastrzałka

Marka kosmetyczna Gift of Nature by Vis Plantis wprowadziła na rynek in-out’ową linię kosmetyków – żeli pod prysznic i balsamów do ciała. Branding produktów przygotowała agencja kreatywna Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lotna-autorem-kreacji-nowej-linii-kosmetycznej-gift-of-nature,395377,artykul.html

Koncepcja kreatywna przygotowana została z myślą o podkreśleniu najważniejszych cech produktu – wiosenno-letniego charakteru nasyconego owocami i tropikalnym stylem.

- Chcieliśmy stworzyć kreację, która swoimi barwami i stylistyką będzie wyróżniała się na półce i zwracała na siebie uwagę konsumentów – komentuje Anita Kamila Sochacka – co-owner Lotnej, sprawująca nadzór kreatywny nad projektem.

Dwie specjalne linie zapachowe – czerwone jabłuszko i owoce egzotyczne – zostały podkreślone nie tylko przez kolory, ale też wyraźne i duże nazwy, a także ilustracyjny styl, który jest charakterystyczny dla wcześniejszych etykiet marki.

ilustracjastrzałka

- Tym samym osiągnęliśmy nie tylko dobrą ekspozycję produktu, ale też zachowaliśmy spójność stylistyczną brandu, czerpiąc przy okazji z najnowszych trendów obowiązujących w świecie graficznym – dodaje Anita Kamila Sochacka.

Prezentowana linia kosmetyków z dwoma liniami zapachowymi zadebiutowała na rynku w zeszłym tygodniu.

Autorem konceptu kreatywnego i projektu jest graphic designerka Lotnej – Katarzyna Łoboda – Karki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764