logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotna autorem kreacji nowej linii kosmetycznej Gift of Nature

  PR 05.04.2022, przeczytano 982 razy
ilustracjastrzałka

Marka kosmetyczna Gift of Nature by Vis Plantis wprowadziła na rynek in-out’ową linię kosmetyków – żeli pod prysznic i balsamów do ciała. Branding produktów przygotowała agencja kreatywna Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lotna-autorem-kreacji-nowej-linii-kosmetycznej-gift-of-nature,395377,artykul.html

Koncepcja kreatywna przygotowana została z myślą o podkreśleniu najważniejszych cech produktu – wiosenno-letniego charakteru nasyconego owocami i tropikalnym stylem.

- Chcieliśmy stworzyć kreację, która swoimi barwami i stylistyką będzie wyróżniała się na półce i zwracała na siebie uwagę konsumentów – komentuje Anita Kamila Sochacka – co-owner Lotnej, sprawująca nadzór kreatywny nad projektem.

Dwie specjalne linie zapachowe – czerwone jabłuszko i owoce egzotyczne – zostały podkreślone nie tylko przez kolory, ale też wyraźne i duże nazwy, a także ilustracyjny styl, który jest charakterystyczny dla wcześniejszych etykiet marki.

ilustracjastrzałka

- Tym samym osiągnęliśmy nie tylko dobrą ekspozycję produktu, ale też zachowaliśmy spójność stylistyczną brandu, czerpiąc przy okazji z najnowszych trendów obowiązujących w świecie graficznym – dodaje Anita Kamila Sochacka.

Prezentowana linia kosmetyków z dwoma liniami zapachowymi zadebiutowała na rynku w zeszłym tygodniu.

Autorem konceptu kreatywnego i projektu jest graphic designerka Lotnej – Katarzyna Łoboda – Karki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764